וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שאנסה תלמיד בן 13 תרצה 20 שנות מאסר - ומאשימה אותו

27.7.2019 / 0:23

המורה הודתה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13, לאחר שהחוקרים גילו שהם עסקו בפעילות מינית בכיתה, בזמן ששאר התלמידים צפו בסרט. עונשה הופחת לאחר שהביעה חרטה, אולם עורכת דינה האשימה את הילד במערכת היחסים האסורה: "הוא היה אובססיבי ואגרסיבי"

אתר רשמי

בריטני זמורה, מורה לשעבר מאריזונה שהואשמה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13, נידונה ל-20 שנות מאסר לאחר שהודתה בהאשמות נגדה, אולם עורכת דינה טענה השבוע שהילד הוא האשם ושזמורה לא מהווה איום אמיתי לחברה.

המורה בת ה-28 החלה ללמד באקדמיית לאס בריאס שבגודייר ב-2017 וכמה חודשים לאחר מכן החלה לפלרטט עם אחד מתלמידי כיתה ו' ברשת החברתית הבית ספרית. השיחות הפכו למיניות ועברו לנייד, שם הם גם שיתפו זה את זו בתמונות אינטימיות. על פי מסקנות החוקרים, במשך תקופה של חודשיים, בין ה-1 בפברואר ל-8 במרץ 2018, המורה והתלמיד קיימו יחסי מין לפחות ארבע פעמים בין כותלי בית הספר ומחוצה לו - כשבאחד המקרים קיימו השניים יחסי מין בכיתתו כשתלמיד בן 11 נותר לפקח ולצפות בהם - ובפעם אחרת הם עסקו ב"פעילות מינית" בחלקה האחורי של הכיתה בזמן ששאר התלמידים נכחו וצפו בסרט.

בריטני זמורה, המורה שהורשעה באונס תלמיד, בבית המשפט יולי 2019. Tom Tingle/Arizona Republic, AP
בריטני זמורה בוכה במשפטה/AP, Tom Tingle/Arizona Republic

עוד בנושא:

עוד בנושא

המורה שאנסה תלמיד בן 13 מול חברו בכיתה פרצה בבכי בבית המשפט

לכתבה המלאה

אמו החורגת של התלמיד החלה לחשוד בבנה כשזה הסתגר בחדרו. היא התקינה אפליקציית מעקב בנייד שלו ונחשפה להודעות המפלילות של מורתו. כשנודע לה על הרומן, היא קיבלה שיחת טלפון מפתיעה מבעלה של זמורה, דניאל, שהתחנן בפניה שלא תסגיר אותה למשטרה. דניאל ובריטני הכירו כשהייתה בת 16 והשניים נישאו רק לפני 4 שנים. על אף שחשיפת הסיפור עודדה את בריטני להודות בבגידה החמורה בפני בעלה, הוא נשאר נאמן לה וליווה אותה גם בימיה במעצר.

בריטני זמורה, המורה שהורשעה באונס תלמיד, בבית המשפט יולי 2019. Tom Tingle/Arizona Republic, AP
נידונה ל-20 שנות מאסר. תצא מהכלא רק בגיל 48/AP, Tom Tingle/Arizona Republic

עד כה זמורה בילתה 400 ימים במעצר עד תום משפטה ומתן פסק הדין. בשישי שעבר בית המשפט העליון של מחוז מריקופה דן אותה ל-20 שנות מאסר, שבסופן תירשם כעבריינית מין ותישאר עם עונש על תנאי כל חייה. עונשה את זמורה הופחת: במקור היא עמדה בפני האשמות שדינן 40 שנות אמסר. במסגרת עסקת טיעון קיבלה זמורה הצעה להפחתת העונש ל-27 שנות מאסר, אך סירבה לה והצליחה לשכנע את השופט להפחית בעונשה.

במשפט נכחו הוריו של התלמיד שכינו את זמורה "מפלצת מעוותת". בהצהרה שהקריא עורך דינם נכתב: "הוא יחמיץ כל כך הרבה חוויות מרגשות כשזה יגיע ליחסיו עם נשים שיפגעו בו עד סוף ימיו - הכל בגלל שאמונו נבגד בידי מורתו". אמו המאמצת אמרה במשפט: "שיכנס לך טוב לראש, בריטני. המוח שלך רקוב, הלב שלך מכוער ואת מגעילה אותי". היא הוסיפה: "מגיע לך להיות בכלא עד גיל שלא תוכלי להביא ילדים משלך". גם אביו של התלמיד הגיב בזעם: "הבן שלי איבד את הילדות שלו והוא רק בן 13". עורך דינם של המשפחה ציין שהנער נותר בטראומה: "המשפחה נאלצה לעבור לעיר אחרת, הילדים נאלצו לעבור בית ספר. לתלמיד יש בעיה עם דמויות סמכותיות. יש לו בעיות התנהגותיות בבית ספרו החדש".

בריטני זמורה, המורה שהורשעה באונס תלמיד, בבית המשפט יולי 2019. Tom Tingle/Arizona Republic, AP
"אני לא מהווה איום לחברה"/AP, Tom Tingle/Arizona Republic
המורה בריטני זמורה. icture: Maricopa County Sheriff's Office, אתר רשמי
בריטני זמורה בתמונת המעצר/אתר רשמי, icture: Maricopa County Sheriff's Office

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully