וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה אנסה בן 13 בבית הספר ובעלה התחנן בפני הוריו שלא יגישו תלונה

29.3.2018 / 9:21

אימו של תלמיד באריזונה החלה לחשוש כשראתה הודעות בעלות אופי מיני ממורתו בת ה-27, שנעצרה על ידי המשטרה בחשד להתעללות מינית בקטין - גם בבית הספר, וגם מחוצה לו

אתר רשמי

בסרטון - המורה בריטני זאמורה מופיעה בבית המשפט

נדמה כאילו פעם בחודש אנחנו מספרים לכם על מורה שנתפסה מנהלת רומן כזה או אחר עם אחד מתלמידיה. ובכן, לא עושה רושם כאילו הסיפור הזה ייגמר בקרוב. התקרית האחרונה שייכת לבריטני זאמורה בת ה-27, שנעצרה לאחר שהואשמה כי קיימה יחסי מין אסורים עם תלמיד בן 13 - במשך תקופה של חודשיים, לאחר שהחלה לפלרטט איתו בהודעות טקסט.

אימו של התלמיד החלה לדאוג כאשר ראתה בטלפון שלו הודעות בעלות אופי מיני שהגיעו מהמורה שלימדה עד הזמן האחרון באקדמיית לאס בריאס באריזונה. המשטרה מיהרה לעצור את זאמורה הנשואה, ולתחקר אותה בנושא, כשעל פי החשד, נרשמה "פעילות מינית" גם בבית הספר, וגם מחוצה לו.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, דניאל בעלה של זאמורה, שנמצא איתה מאז למדו יחד בתיכון ונישא לה לפני שלוש שנים, התקשר להוריו של התלמיד והתחנן בפניהם שלא יגישו תלונה במשטרה נגד אשתו.

עוד בנושא:
מורה שלחה תמונות עירום ושכבה עם תלמידים תמורת ציונים - והסתבכה בגדול
המורה הזמינה את התלמיד לביתה - ואנסה אותו בעזרת בעלה

בריטני זאמורה. אתר רשמי
הסתבכה בגדול. בריטני זאמורה בתמונות המעצר (צילום: אתר רשמי)/אתר רשמי

המשטרה חשפה חלק מהתכתובות בין המורה לתלמיד ובין היתר היא כתבה לו שהיא "רוצה להתפטר כדי שאוכל לעשות איתך סקס כל היום" והתלמיד אף העיד שהיא שלחה לו תמונות מיניות בוטות שלה. הבלשים אמרו לבית המשפט כי יש להם הוכחות שהמורה העניקה לתלמיד מין אוראלי לפחות פעמיים בשטח בית הספר - ואפילו בכיתה בה לימדה אותו.

כעת היא מואשמת בשמונה סעיפים של מגע מיני אסור עם קטין, שני סעיפים של התעללות מינית בקטין וסעיף אחד של שליחת דברי תועבה. היא נמצאת במעצר ודמי הערבות שלה עומדים על רבע מיליון דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully