וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שאנסה תלמיד בן 13 מול חברו בכיתה פרצה בבכי בבית המשפט

28.6.2019 / 21:03

מורה מאריזונה הודתה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13, כשבאחד המקרים ביקשה מחברו שיישאר בכיתה וישגיח שאף אחד לא נכנס. בעלה התחנן בפני הורי התלמיד שלא יפנו למשטרה אך הם פנו והובילו למעצרה. כעת היא צפויה לעמוד בפני עונש כבד של עד 30 שנות מאסר

אתר רשמי

בריטני זמורה בת ה-28 התייצבה בשני שעבר בבית המשפט באריזונה ופרצה בבכי מול השופטת כשהודתה בהאשמות החמורות נגדה, ביניהן קיום יחסי מין אסורים והטרדה מינית של קטין. זמורה נעצרה במרץ 2018 לאחר שנודע להורים מודאגים שבנם בן ה-13, תלמיד כיתה ו', מקיים יחסי מין עם מורתו מזה חודשיים. זמורה החלה ללמד באקדמיית לאס בריאס שבגודייר, אריזונה, שנה קודם לכן. עם קורבנה החלה לשוחח ברשת החברתית הבית ספרית כשמהר מאוד השניים עברו לשוחח בנייד ושלחו זה לזה מסרים מיניים ותמונות אינטימיות. על פי הדיווחים, במשך תקופה של חודשיים, בין ה-1 בפברואר ל-8 במרץ, המורה ותלמידה קיימו יחסי מין לפחות 4 פעמים בכותלי בית הספר ומחוצה לו - כשבאחד המקרים קיימו השניים יחסי מין בכיתתו כשאחד התלמידים נותר לפקח.

אמו החורגת של התלמיד החלה לחשוד בבנה כשזה החל לסגור את דלת חדרו לעיתים תכופות יותר. היא התקינה אפליקציית מעקב בנייד שלו ונחשפה להודעות המפלילות של מורתו. כשהתעמתה עמו, סיפר לה על הרומן ביניהם. הוא מיהר לדווח על כך למורתו וזו, יחד עם בעלה, התקשרו להורים בבקשה שלא יסגירו אותה למשטרה. בעלה דניאל, אותו הכירה כשהייתה בת 16 ונישאה לו לפני 4 שנים, שוחח עם אביו של התלמיד והציע להיפגש ולסדר את העניינים ביניהם. האב סירב לתחנוניו ומיהר לדווח למשטרה שעצרה את זמורה לחקירה.

בריטני זאמורה. אתר רשמי
תמונת המעצר של בריטני זמורה/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מורה אנסה בן 13 בבית הספר ובעלה התחנן בפני הוריו שלא יגישו תלונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully