וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה שפוטרה בגלל תמונת עירום שלה - תובעת את בית הספר

14.4.2019 / 9:11

לורן מיראנדה איבדה את עבודתה אחרי שתמונה שהיא שלחה לטענתה לאקס שלה, הגיעה לידיים של אחד התלמידים שהפיץ אותה בבית הספר. כעת היא מגישה תביעה נגד בית הספר בסך 3 מיליון דולר בטענה לאפליה מגדרית: "הגוף שלי יפה ונוהגים בי אחרת כי אני אישה"

independent

מורה למתמטיקה מלונג איילנד פוטרה בבושת פנים מבית הספר בו לימדה. הסיבה: תמונת עירום שלה דלפה לרשת והגיעה לידיו של אחד התלמידים שהפיץ אותה ברחבי בית הספר. כעת, המורה תובעת את בית הספר על אפליה מינית. "אין שום דבר רע בתמונה שלי. התמונה שלי טהורה ונשית", אמרה לתקשורת המורה לורן מיראנדה.

מיראנדה בת ה-25 טוענת שהיא שלחה את תמונת הסלפי שלה לפני שלוש שנים לחבר שלה דאז, שלימד גם הוא אז בבית הספר. "אני חושבת שהגוף שלי יפה, ככה גם הוא חושב. למה אסור לי לשלוח לו תמונה כזו?", שאלה.

הסיוט של לורן החל בינואר, כאשר היא החלה את השיעור שלה בבית הספר בלפורט בלונג איילנד. היא אמרה: "קיבלתי הודעת SMS אחרי השיעור שלי מחבר שלי שאמר שלתלמידים יש תמונה שלי. הוזמנתי למשרד המנהל שהראה לי את התמונה הזו". לא ברור איך התמונה הישנה הזו הגיעה לידיים של התלמיד, אבל מנהלי בית הספר גילו על זה והשעו אותה. בשבוע שעבר, היא טענה שבבית הספר החליטו לפטר אותה בעקבות המקרה כיוון שהיא כבר אינה "מודל חיקוי ראוי" עבור התלמידים.

עוד בנושא
המורה שלחה לתלמיד תמונות עירום וסרטונים שבהם היא מאוננת
התלמידים מצאו סרטון סקס של המורה עם קטינה ממשפחתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully