וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שלחה לתלמיד תמונות עירום וסרטונים שבהם היא מאוננת

29.3.2019 / 0:04

מורה בבית ספר תיכון נעצרה אחרי שהטרידה מינית תלמיד קטין בן 15 ושלחה לו תכנים מיניים בוטים דרך אפלקיציית סנאפצ'ט. היא פוטרה מהתיכון בו לימדה ותעמוד למשפט - למרות שהיא טענה שהיא בסך הכל התבלבלה בכתובת הנמען

מורה בתיכון בטקסס נעצרה אחרי ששלחה לתלמידה בן ה-15 סרטון שלה "מענגת את עצמה". קלסי קופקה, 25, אמא לילדה קטנה, שוחררה בערבות של 15 אלף דולרים בשבוע שעבר אחרי שהוגש נגדה כתב אישום באשמה של שידול ברשת של קטין ויחסים בלתי ראויים עם תלמיד.

החקירה של קופקה החלה ב-28 בפברואר אחרי שתלמיד אחר מתיכון פאטו ראה ברשת החברתית שהמורה והתלמיד בן ה-15 מחליפים תכנים בלתי ראויים. כאשר המשטרה חקרה את התלמיד, הוא אמר שהוא פגש לראשונה את קופקה באירוע של בית הספר באוקטובר 2017, ושבאותו הזמן המורה נתנה לו את שם המשתמש שלה בסנאפצ'ט, 'Momma K', כדי שהשניים יוכלו לתקשר. על פי התצהיר, קופקה הורתה לקטין לא לשמור שום תוכן ממה שהיא שולחת לו ברשת.

עוד בנושא
הבעל תפס על חם את אשתו המורה אונסת תלמיד
מורה קיימה יחסי מין עם תלמידים מול קהל וצפויה להיכלא ל-90 שנה
התלמידים מצאו סרטון סקס של המורה עם קטינה ממשפחתה

המורה קלסי קופקה. צילום מסך
משחקים אסורים. קופקה/צילום מסך

בשנה שעברה, כך על פי החשד, קופקה שלחה לקטין תמונות עירום שלה ושני סרטונים שמראים אותה ברגע אינטימי כשהיא מאוננת. ביום שלמחרת, המורה ניגשה לקטין והתנצלה כשאמרה לו: "אני לא מאמינה שעשיתי את זה". אבל על פי מסמכי החקירה, היא המשיכה לשלוח לו עוד תכנים בוטים, תמונות שלה עם חזה חשוף וסרטונים שלה כמה ימים לאחר מכן.

כאשר תוחקרה במשטרה בתחילת החודש, קופקה טענה שהיא התבלבלה בין התלמיד למישהו שהיא פגשה באפליקציית היכרויות והיא שולחת לו סרטונים למבוגרים בלבד. היא טענה גם שהיא שלחה את החומרים הללו לכמה גברים שונים. קצין המשטרה שחקר את המקרה טען שהפרצוף של קופקה נראה בבירור בלפחות אחד מהסרטונים שבהם היא מאוננת ושזו ממש לא היתה טעות.

קופקה, לה יש ילדה בת 6, הודתה בסופו של דבר באישומים נגדה ותתייצב שוב בבית המשפט ב-7 במאי. על פי מכתב שנשלח להורי התלמידים בבית הספר בו היא עבדה, קופקה כבר פוטרה בעקבות המקרה הזה.

עוד באותו נושא

התלמיד העיד: "המורה תפסה אותי באיבר המין וגררה אותי לשירותים במטוס"

לכתבה המלאה
המורה קלסי קופקה. צילום מסך
תמונת המעצר של קוופקה/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully