וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה שקיימה יחסי מין עם תלמידה תצא לחופשי כי "הן מאוהבות"

22.7.2019 / 9:14

התלמידה הצהירה על אהבתה כלפי המורה בדיון שנערך בבית המשפט ונגעה ללבה של השופטת שהחליטה להמיר את 18 חודשי המאסר של הנאשמת לשחרור על תנאי: "נראה שהן באמת מאוהבות"

LOCAL 12

מקרה יוצא דופן אירע בשבוע שעבר בבית המשפט באוהיו: ג'ניפר וולש, מורה לחינוך מיוחד בת 27, עמדה בפני עונש מאסר של 18 חודשים באשמת קיום יחסי מין עם תלמידה בת 17. וולש נמצאה אשמה בשורת עבירות מין - אולם בצעד נדיר, השופטת ריחמה עליה ושחררה אותה לחופשי. הסיבה: נראה שהשתיים מאוהבות. השופטת, ג'ודי לוברס, העידה על כך שמדובר במקרה יוצא דופן, לאחר שגם חוקרי המשטרה הודו בחקירתם שמדובר ב"סיפור אהבה גדול". לוברס השיבה: "אני חושבת שזה מאוד מעניין שהחוקרים קבעו שמה שיש כאן בין שתי הנשים היא אהבה. מעולם לא שמעתי על קביעה כזו מצד שוטרים בתפקיד. זה באמת מקרה יוצא דופן".

ג'ניפר וולש ניהלה מערכת יחסים עם תלמידת בית הספר התיכון "סייקמור" שבסינסינטי, אוהיו, בין מאי לאוגוסט 2018. התלמידה התייצבה בבית המשפט כדי למסור את הצד שלה וסיפרה בפני וולש, השופטת, חבר המושבעים ואמה כי היא מאוהבת. התלמידה אמרה: "אני יודעת בלבי שאני לגמרי מאוהבת באישה הזאת, ללא צל של ספק". סניגורה של הנאשמת, סת'יו מתיוס, מסר בתגובה: "השופטת לוברס הפחיתה את האשמות כגנד וולש וזו חתמה על עסקת טיעון. לשוטפת יש לב רחום וענק". המורה הודתה בפרטי הרומן של השתיים אך סיפרה שזה היה נטו מאהבה וכי היחסים ביניהן ממשיכים גם היום, כשהתלמידה כבר בת 18 ולא לומדת עוד בבית הספר. גם כשלמדה, וולש לא הייתה המורה או המחנכת שלה.

המורה ג'ניפר ווולש. צילום מסך
המורה ג'ניפר וולש שוחררה לחופשי על אף שניהלה רומן עם קטינה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד בנושא

המורה שאנסה תלמיד בן 13 מול חברו בכיתה פרצה בבכי בבית המשפט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully