וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג הפוגע מהתאונה בשרון חשוד בנהיגה במהירות מופרזת: "איבדתי שליטה"

הנהג שדרס למוות את תומר ויינשטיין ויניב לוגסי בעת שרכבו על אופניים בקדימה-צורן חשוד בנהיגה במהירות מופרזת. בחקירתו סיפר שלפתע איבד שליטה על הרכב ופגע בשניים. בשל חשד משיבוש חקירה הוא יישאר במעצר הלילה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. האזינו לשיחה למד"א

צילום: דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

התאונה הקטלנית בשרון - כל העדכונים

  • הנהג החשוד בדריסת רוכבי האופניים נעצר לחקירה
  • המשטרה בודקת חשד לנסיעה במהירות מופרזת
  • הנהג יישאר הלילה במעצר ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו
  • הלוויתם של יניב לוגסי ותומר ויינשטיין תיערך מחר ב-13:00 ו-15:00 בבית העלמין בקדימה-צורן

הנהג החשוד בדריסתם למוות של תומר ויינשטיין (45) ויניב לוגסי (44) בעת שרכבו על אופניים בקדימה-צורן, נעצר היום (שני) לחקירה במשטרה. גורם המעורה בפרטי התאונה מסר לוואלה! NEWS כי הנהג הדורס תושב אור עקיבא (29), ללא עבר תעבורתי. המשטרה בודקת חשד לפיו הוא ככל הנראה נסע במהירות מופרזת.

בחקירתו במשטרה סיפר הנהג הדורס כי הוא ישן היטב בלילה ולא צרך אלכוהול או סמים. בנוסף טען כי נסע בכביש כשלפתע איבד שליטה על הרכב בעיקול. עו"ד תומר גנון, סנגורו של הנהג, מסר בשמו שהוא משתתף בצער המשפחות וכי הוא מקווה שהמשטרה תחקור במהירות וביעילות את הפרטים. "מדובר בנהג נורמטיבי שמשתתף באבלן הכבד של המשפחות. הוא נמצא במצב נפשי לא פשוט, אנחנו מצפים שהמשטרה תמצה את החקירה ואז נוכל להגיב לגופם של דברים".

זירת תאונת הדרכים בה שני רוכבי אופניים בני 40 נהרגו מפגיעת רכב סמוך לכניסה למושב בני ציון שבשרון. 16 בדצמבר 2019.. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

בוחני התנועה בודקים עדויות של אנשים בסביבה בעת שהתרחשה תאונת הדרכים הבוקר. בשל חשש לשיבוש חקירה, הנהג הפוגע יישאר הלילה במעצר ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. המשטרה תבדוק האם הוא נהג בשכרות ותחת השפעת סמים, עוד ייבדקו אפשרויות לנהיגה בקלות ראש, המתה בקלות דעת, נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך וגרימת נזק לרכוש.

בשיחת הטלפון למד"א תאר עד ראייה כי השניים אינם בהכרה, מדממים ואינם נושמים. בהנחיית מוקד מד"א ביצע באחד מהם החייאה כשבמקביל נשלח אמבולנס כדי לפנות את הפצועים ולהעביר אותם לטיפול רפואי בבית החולים. "הם לא בהכרה, הם מדממים ולא נושמים", תאר עד הראייה. עוד סיפר כי השניים בני 40 ולא נושמים. הוא ביצע בהם החייאה עד להגעת צוות מד"א.

תומר ווינשטיין רוכב האופניים שנהרג בתאונה הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
תומר ווינשטיין רוכב האופניים שנהרג בתאונה הבוקר/באדיבות המשפחה

שני הרוגי התאונה, תושבי קדימה-צורן יצאו לרכיבה משותפת בשעת בוקר מוקדמת ובמהלכה נדרסו למוות. רויטל קנינג, אחותו של תומר ויינשטיין, סיפרה כי "הוא היה המגן של המשפחה. הוא רכב על אופניים עם חבר היום בבוקר, רק שניהם. הוא רכב כל הזמן, הוא ספורטאי מקצועי ואחראי". האחות ציינה כי אחיה, בן 45, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני שמונה, 12 ו-15. "הוא היה בן אדם מהמם, תמיד נוכח, חברותי, חייכן, תמיד תומך ונמצא בהכל. אני לא יכולה להגיד איך זה יהיה בלעדיו, אין לי מילים על האובדן הזה. הלם לכולם. אני לא יודעת איך נמשיך".

"הוא היה מדהים, כריזמטי, כובש וסחף אחריו את כולם", הוסיפה האחות מיכל אהרוני, שסיפרה שוויינשטיין שב רק אתמול מחופשה בבודפשט. "הוא היה דוד מדהים לילדים שלי. היה חולה על ספורט - רץ, רוכב ושוחה". הלווייתו תתקיים מחר בשעה 15:00.

יניב לוגסי רוכב האופניים בנהרג מפגיעת רכב הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
יניב לוגסי רוכב האופניים שנהרג מפגיעת רכב הבוקר/באדיבות המשפחה

יניב לוגסי, בן 44, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני שמונה, 11 ו-13. הוא עבד בחברת הייטק והתמחה בתחום פיתוח מערכות פיננסיות מורכבות. גיסו, אורן פארן, סיפר כי יניב "יצא היום בבוקר, ברבע לשש, כמו שהיה נוהג לעשות בכל השנים האחרונות. הוא היה מתאמן בקבוצת אופניים וריצה. היום הוא יצא עם תומר".

"הוא היה בן אדם מדהים, תמיד עוזר, תמיד עם הילדים בכל מה שצריך", הוסיף הגיס. "נסיעות וטיולים, משקיע בלימודים, לוקח אותם לכל מה שצריך. בצבא הוא היה בסיירת יעל, עשה מילואים הרבה שנים. בן אדם שיוזם, מלא רעיונות, מתמצא בכל מה שמורכב".

פארן מחה על הקטל בדרכים ואמר כי "צריך לשים סוף להפקרות הזאת". לדבריו, "הנהג נסע מהצד השני של הכביש. הם נסעו בכניסה לבני ציון, זה כביש דו-מסלולי, והנהג חתך את המסלול ונכנס בהם ובתוך המעקה בטיחות. הוא לא השאיר להם סיכוי. הם נסעו בנתיב שלהם, והוא כנראה חתך את הנתיב".

בקדימה-צורן התקשו לעכל את מותם של שני תושבי המועצה שנהרגו בתאונה. ראשת המועצה, קרן גרין, מסרה כי "קמנו הבוקר, לבוקר קשה, בו התבשרנו ששני תושבי היישוב, נהרגו בתאונת דרכים".

במועצה הבהירו כי צוותים מקצועיים נשלחו לסייע למשפחות, ובבתי הספר מתקיימות שיחות עם התלמידים. "היישוב קדימה-צורן מרכין ראש היום ומשתתף באבלן הכבד של המשפחות", הוסיפה גרין.

(עדכון ראשון: 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully