וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר ויניב רכבו יחד ונדרסו למוות: "הנהג לא השאיר להם סיכוי"

קרובי החברים מקדימה-צורן מתקשים לעכל כיצד רכיבתם הסתיימה במותם. אחותו של תומר ויינשטיין סיפרה ש"הוא היה ספורטאי מקצועי ואחראי". גיסו של יניב לוגסי תיאר אותו כ"בן אדם מדהים שתמיד עוזר". הנהג הפוגע נעצר וחשוד בנסיעה מופרזת. בחקירתו סיפר כי לפתע איבד שליטה

צילום: דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

תומר ויינשטיין ויניב לוגסי הם שני רוכבי האופניים שנהרגו הבוקר (שני) בתאונת הדרכים סמוך למושב בני ציון שבשרון. השניים, תושבי קדימה-צורן, יצאו לרכיבה משותפת במהלכה פגע בהם רכב ודרס אותם למוות. נהג הרכב הפוגע, צעיר בן 29 מאור עקיבא, נעצר והובא לחקירה.

גורם המעורה בפרטים מסר לוואלה! NEWS כי הנהג, ללא עבר תעבורתי, חשוד ככל הנראה בנסיעה במהירות מופרזת. בחקירתו במשטרה אמר הנהג הדורס כי הוא ישן היטב בלילה ולא צרך אלכוהול. בנוסף טען שנסע בכביש ובעיקול כשלפתע איבד שליטה על הרכב עו"ד המייצג את הנהג תומר גנון, מסר בשמו של החשוד כי הוא משתתף בצער המשפחות וכי הוא מקווה שהמשטרה תחקור במהירות וביעילות את הפרטים.

בוחני התנועה בודקים האם הינו מצלמות באזור, כמו כן נבדקות עדויות של אנשים בסביבה בעת שארעה התאונה. בשל חשש משיבוש חקירה הנהג יישאר הלילה במעצר ויובא מחר ככל הנראה לדיון בהארכת מעצרו. הוא נחקר על נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים, נהיגה בקלות ראש
המתה בקלות דעת, נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך והיזק לרכוש.


רויטל קנינג, אחותו של ויינשטיין, סיפרה כי "הוא היה המגן של המשפחה. הוא רכב על אופניים עם חבר היום בבוקר, רק שניהם. הוא רכב כל הזמן, הוא ספורטאי מקצועי ואחראי". האחות ציינה כי אחיה, בן 45, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני שמונה, 12 ו-15. "הוא היה בן אדם מהמם, תמיד נוכח, חברותי, חייכן, תמיד תומך ונמצא בהכל. אני לא יכולה להגיד איך זה יהיה בלעדיו, אין לי מילים על האובדן הזה. הלם לכולם. אני לא יודעת איך נמשיך".

"הוא היה מדהים, כריזמטי, כובש וסחף אחריו את כולם", הוסיפה האחות מיכל אהרוני, שסיפרה שוויינשטיין שב רק אתמול מחופשה בבודפשט. "הוא היה דוד מדהים לילדים שלי. היה חולה על ספורט - רץ, רוכב ושוחה". הלווייתו תתקיים מחר בשעה 15:00.

תומר ווינשטיין רוכב האופניים שנהרג בתאונה הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
"הוא היה ספורטאי מקצועי ואחראי". תומר ויינשטיין/באדיבות המשפחה

לוגסי, בן 44, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני שמונה, 11 ו-13. הוא עבד בחברת הייטק והתמחה בתחום פיתוח מערכות פיננסיות מורכבות. גיסו, אורן פארן, סיפר כי יניב "יצא היום בבוקר, ברבע לשש, כמו שהיה נוהג לעשות בכל השנים האחרונות. הוא היה מתאמן בקבוצת אופניים וריצה. היום הוא יצא עם תומר".

"הוא היה בן אדם מדהים, תמיד עוזר, תמיד עם הילדים בכל מה שצריך", הוסיף הגיס. "נסיעות וטיולים, משקיע בלימודים, לוקח אותם לכל מה שצריך. בצבא הוא היה בסיירת יעל, עשה מילואים הרבה שנים. בן אדם שיוזם, מלא רעיונות, מתמצא בכל מה שמורכב".

פארן מחה על הקטל בדרכים ואמר כי "צריך לשים סוף להפקרות הזאת". לדבריו, "הנהג נסע מהצד השני של הכביש. הם נסעו בכניסה לבני ציון, זה כביש דו-מסלולי, והנהג חתך את המסלול ונכנס בהם ובתוך המעקה בטיחות. הוא לא השאיר להם סיכוי. הם נסעו בנתיב שלהם, והוא כנראה חתך את הנתיב".

יניב לוגסי רוכב האופניים בנהרג מפגיעת רכב הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
"יצא הבוקר כמו שנהג לעשות בשנים האחרונות". לוגסי/באדיבות המשפחה

בקדימה-צורן מתקשים לעכל את מותם של שני תושבי המועצה שנהרגו בתאונה הקשה בכביש 5511. ראשת המועצה, קרן גרין, מסרה כי "קמנו הבוקר, לבוקר קשה, בו התבשרנו ששני תושבי היישוב, נהרגו בתאונת דרכים".

במועצה הבהירו כי צוותים מקצועיים נשלחו לסייע למשפחות, ובבתי הספר מתקיימות שיחות עם התלמידים. "היישוב קדימה-צורן מרכין ראש היום ומשתתף באבלן הכבד של המשפחות", הוסיפה גרין.

זירת תאונת דרכים ליד מחלף הדרים בכניסה למושב בני ציון. זק"א, אתר רשמי
שני תושבי קדימה-צורן נהרגו. זירת התאונה, הבוקר/אתר רשמי, זק"א

התאונה אירעה סמוך לשעה 7:00 בבוקר, בעת שרכב פגע בשני רוכבי האופניים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ובסיום פעולות ההחייאה קבע את מותם. הנהג הפוגע נפצע באורח קל וטופל בזירת התאונה. המשטרה פתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א אוהד ביין סיפר כי "כשהגענו למקום, המראה היה קשה מאוד. ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש, ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב גבר כבן 29 טופל במקום".

(עדכון ראשון: 11:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully