וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון התיר לפרסום: ד"ר ליאור וולצ'ק נאשם בעבירות מין במטופל

מכתב האישום עולה כי הרופא ביצע את העבירות באחד ממטופליו בכמה הזדמנויות במרפאתו בדרום הארץ. סנגורו, עו"ד אלון אייזנברג, טען: "מדובר בעלילת דם"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

בית המשפט העליון התיר היום (שני) לפרסום כי ד"ר ליאור וולצ'ק, רופא מדרום הארץ, נאשם בעבירות מין במטופל. על פי כתב האישום, העבירות בוצעו לכאורה בכמה הזדמנויות במרפאתו של ד"ר וולצ'ק. סנגורו של הרופא, עו"ד אלון אייזנברג, מסר: "מדובר בעלילת דם".

לפני כחודש הותר לפרסום כי הפסיכולוג ד"ר עידן קוסובסקי חשוד בעבירות מין בילדים. לפי החשד, קוסובסקי ביצע עבירות של מעשים מגונים ומעשי סדום לפני כמה שנים, בזמן שהתגורר וטיפל בילדים בבאר שבע. הפסיכולוג, בן כ-50 ותושב זכרון יעקב, נעצר בתחילת החודש, ובמהלך החקירה המשטרה טענה כי החשד נגדו התחזק.

בית המשפט העליון, ירושלים. נועם מושקוביץ
התיר לפרסום את פרטי הפרשה. בית המשפט העליון/נועם מושקוביץ

מ', אחד המתלוננים המרכזיים בפרשת הפסיכולוג קוסובסקי, מתקשה עדיין להתנהל בין הצורך לשתף בזוועה שחווה לבין הכאב הצף ועולה עם החשיפה למה ששנים הודחק. "עידן קוסובסקי היה לבן בית אצלנו", סיפר מ' על היכרותו עם הדוקטור שאז היה עוד סטודנט, ושרק אחרי עשרות שנים הוא העז להתלונן כנגדו.

"ההורים שלנו קיבלו אותו בחיבוק גדול", הוא תיאר. "כשתמורת כל זה הוא ביקש עזרה במקום לישון, הם סיפקו לו חדר עם מיטה חמה. אבל, בזמן שכל זה קרה. קרה עוד משהו מתחת לאף של ההורים. נולדו להם ארבעה נפגעים מינית, חלקם במשך שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully