וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ לקראת הבחירות: ייתכנו שינויים ברשימת כחול לבן לכנסת ה-23

12.12.2019 / 13:03

יום לאחר פיזור הכנסת, לוואלה! NEWS נודע כי יו"ר כחול לבן נשאל אם רשימת המפלגה תישאר כפי שהיא, וענה כי "יש לנו רשימה טובה, עוד מוקדם אבל אולי יהיו שינויים". גנץ הביע אכזבה כי החרדים לא יעזבו את בלוק הימין לטובת ממשלה בראשותו: "יש דברים טובים יותר"

עריכה: עמית שמחה

יום לאחר פיזור הכנסת, המפלגות נערכות לבחירות, ובכחול לבן ייתכנו שינויים ברשימת המפלגה לכנסת ה-23. לוואלה! NEWS נודע כי יו"ר כחול לבן בני גנץ נשאל אמש בכנסת האם זהות המועמדים ברשימה תישאר כפי שהיא בבחירות הבאות, והשיב: "יש לנו רשימה טובה, עוד מוקדם אבל אולי יהיו שינויים". גורמים בכחול לבן אמרו לוואלה! NEWS כי "אם יהיו שינויים הם יהיו מינוריים וטרם דנו בנושא לעומק".

ברשימת כחול לבן לא נעשו שינויים ערב הבחירות הקודמות בשל הסמיכות לבחירות שנערכו קודם להן, וההערכה היא כי אם גנץ יידרש לשינויים הוא יעשה זאת לאחר התייעצות בהנהגת המפלגה לאור כך שהרשימה מורכבת ממפלגתו, מפלגת יש עתיד של ח"כ יאיר לפיד, מפלגת תל"ם של ח"כ בוגי יעלון ועוד.

שיחה של יו"ר כחול לבן, בני גנץ בכנסת. אתר רשמי
"יש דברים טובים יותר ויש דברים טובים". ליצמן וגנץ בשיחה בכנסת, אתמול/אתר רשמי

גנץ נשאל באותה שיחה האם הוא נאלץ לשלם מחיר פוליטי על כך שח"כ יאיר לפיד ויתר על הרוטציה איתו לראשות הממשלה והגיב: "כלום". בשיחה שבה גם השתתף סגן השר יעקב ליצמן הוא אף נשאל האם האמין שהמפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, לא יעזבו את הבלוק לטובת ממשלה בראשותו והשיב בנימה מאוכזבת מעט כי "יש דברים טובים יותר ויש דברים טובים, הכול בסדר".

עוד בוואלה!

המנצחים והמפסידים של הכנסת ה-22 ייאלצו לזכות מחדש באמון הבוחר שאבד

לכתבה המלאה
סיעת כחול לבן 3 באוקטובר 2019. ראובן קסטרו
"אם יהיו שינויים הם יהיו מינוריים". חברי סיעת כחול לבן/ראובן קסטרו

הערב תתכנס סיעת כחול לבן לישיבה ראשונה מאז פיזור הכנסת לקראת הבחירות לכנסת ה-23. הכנסת ה-22 פוזרה אתמול לאחר שאף אחד מחברי הכנסת, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגנץ, לא הצליחו להרכיב ממשלה. בין הצדדים נותרו עד לרגע האחרון פערים משמעותיים סביב הניסיון להקים ממשלת אחדות, במיוחד לאור ההתנגדות של כחול לבן לשבת בממשלה תחת נתניהו בעקבות כתבי האישום שהוגשו נגדו.


(עדכון ראשון: 13:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully