וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ושדד את שכנו הקשיש: 28 שנות מאסר נגזרו על תושב נתניה

10.12.2019 / 13:18

בית המשפט המחוזי גזר על ברהנו טריקו בן ה-37 מאסר ופיצויים בסך רבע מיליון שקלים בעקבות הרצח האלים של אלן קיי בשנה שעברה. הרוצח תקף את שכנו, קשיש כבד שמיעה, בעת שהיה במקלחת וגרם למותו. לאחר מכן פעל להסוות את מעשיו, אך נתפס

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (שלישי) 28 שנות מאסר על ברהנו טריקו, תושב נתניה בן 37, בגין רצח ושוד אלן קיי בן ה-79 בינואר 2018. כמו כן, על טריקו הוטל עונש מאסר על תנאי של 12 חודשים, והוא ישלם פיצויים בסך 250 אלף שקלים למשפחת הנרצח.

לפי כתב האישום הרוצח תקף את קיי, קשיש כבד שמיעה, בעת שעמד בחדר המקלחת. הוא היכה אותו בחוזקה באגרופיו כמה פעמים בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מכך השכן נפל על רצפת המקלחת. מותו נקבע תוך זמן קצר, "כתוצאה מנזק חמור למוח או מהתקף לב שנגרם בשל המכות שהיכה בו הנאשם".

עוד עולה מכתב האישום כי טריקו פעל להסוות את הרצח, כשניסה להצית את קיי ואת הדירה עצמה. בנוסף, הוא כיסה את חלון חדר המגורים באמצעות שקית אשפה שחורה, פיזר מזון כלבים על גופו של השכן, פרם את ריפוד כיסאות חדר המגורים ופיזר אותו במוקדים שונים בדירה.

טריקו ברהנו - רצח את שכנו הקשיש אלן קיי ושדד אותו,נתניה, 28 בינואר 2018. שלומי גבאי
רצח את שכנו הקשיש ויישלח למאסר. ברהנו טריקו/שלומי גבאי

ביום המעשה, בתו של הנרצח, בת 50, הזעיקה את המשטרה לאחר שאלמונים תקפו אותה ואת אביה בדירתם. חקירה ראשונית של המקרה העלתה כי מדובר בקבוצת פורצים שניסו להגיע אל הדירה וכי האב נאבק עמם בטרם הוכרע. בתו נפצעה אז באורח קל-בינוני ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים לניאדו בעיר.

בסמוך לשעה 21:00 נשמעו צעקות בבניין והשכנים יצאו מבתיהם על מנת להבין מה התרחש, סיפרה אחת השכנות. "המשטרה אמרה שמישהו מת ושאלו אותנו אם ראינו אנשים נכנסים", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully