וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בי-ם: דורסי הילד בן ה-11 הורשעו במסגרת הסדר טיעון

על פי ההסדר, נתנאל סנדרוסי הורשע בעבירה של הפרת חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, לאחר שהודה כי לא נהג בעת דריסתו למוות של בנימין בייגלאייזן, והוא ירצה 7 חודשי מאסר. מאיר גמליאל הורשע בעבירת הפקרה, ויישלח ל-15 חודשי מאסר. כמו כן, השניים ישלמו פיצויים למשפחה

צילום: חדשות 12, עריכה: תומר לוי

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר היום (שלישי) את הסדר הטיעון שנקבע בין הפרקליטות לנאשמים בתאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים, בה נדרס למוות בנימין בייגלאייזן בן ה-11. לפי ההסדר, נתנאל סנדרוסי הורשע בעבירה של הפרת חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, ונגזרו עליו שבעה חודשי מאסר. מאיר גמליאל הורשע בעבירת הפקרה אחרי פגיעה ובעבירה של נהיגה במהירות מעל המותר לאחר התאונה. הוא יישלח ל-15 חודשי מאסר.

כתב האישום השתנה כך שמאיר גמליאל הודה כי הוא נהג ברכב, ולא נתנאל סנדרוסי, ולכן יורשע בעבירה. סנדרוסי, שתחילה נאשם כי הוא הנהג, הודה בעבירה המיוחסת לו בהסדר הטיעון. כמו כן, נגזר על השניים עונש מאסר על תנאי, והוטל עליהם לשלם פיצויים למשפחת בייגלאייזן.

השופטת תמר אשר צבן הביעה בדיון תמיהה מכך שההסדר לא כולל עונש פסילה של נהיגה, וכי לשניים לא נלקח רשיון הנהיגה. לפיכך החליטה גם לפסול את רשיונו של גמליאל למשך 20 חודשים.

נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל, הורשעו במסגרת עסקת טיעון בדריסת הילד בנימין ביגלאייזן בירושלים. צילום מסך
צפויים לרצות עונשי מאסר קלים. נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל בבית המשפט/צילום מסך

בהחלטה לאשר את ההסדר ציינה כי נשקלה מצד אחד חומרת העבירות של הנאשמים ובמיוחד העבירה שעניינה ההפקרה וכן נשקלו הרשעותיהם הקודמות של הנאשמים, ומצד שני נשקלה הודאת השניים בעובדות כתב האישום באופן שהביא לחיסכון בזמן שיפוטי. כמו כן נשקלה חומרת העבירה לדווח לגופי הצלה והקושי לאתר את שני הנאשמים שידעו שהמשטרה מחפשת אחריהם וכי המנוח נאבק על חייו. עוד אמרה כי השופטת כי "קשה להבין כיצד ניתן להתעלם מפגיעה של ילד וכיצד ניתן לא להזעיק עזרה".

סנדרוסי וגמליאל אמרו בדיון כי הם מביעים צער על המקרה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן-גל מפרקליטות מחוז ירושלים לפני כחצי שנה, ב-21 באפריל בשעות הערב השניים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי, באותו הזמן חצה את הצומת הילד בייגלאייזן כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הורה אדום. הרכב בו נסעו דהר במהירות אל תוך הצומת, ופגע בילד בעוצמה בעודו במעבר החצייה.

עוד בוואלה!

הפגע וברח בי-ם: הסדר טיעון עם הנאשמים בדריסה למוות של הילד בן 11

לכתבה המלאה
זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בירושלים, אפריל/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

(עדכון ראשון: 09:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully