וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו בנימין בן ה-11 שנפצע בתאונת פגע וברח בירושלים

הילד בן ה-11 אותר בשכונת רמות בבירה לאחר שנפגע מרכב, ומאז נאבקו הרופאים על חייו בבית החולים שערי צדק. הנאשם בהפקרתו הסגיר את עצמו לידי המשטרה לאחר כשבוע ובחודש שעבר הוגש כתב אישום נגדו ונגד חברו. בעקבות המוות, הפרקליטות צפוייה לתקן את כתב האישום

צילום: כאן 11, עריכה: תומר לוי

בנימין בייגלאייזן, הילד בן ה-11 שנפצע בתאונת פגע וברח בירושלים באפריל האחרון, מת היום (ראשון) מפצעיו בבית החולים שערי צדק. בייגלאייזן נפגע מהרכב בשכונת רמות בעיר ופונה למחלקה לטיפול נמרץ-ילדים בבית החולים שבבירה כשמצבו אנוש, ומאז הרופאים נאבקו על חייו.

בעקבות מותו של בייגלאייזן, הפרקליטות צפויה לתקן את כתב האישום נגד נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל. עם זאת, סעיפי העבירה המיוחסים לשניים לא צפויים להשתנות.

כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים בחודש שעבר, מייחס לסנדורסי בן ה-23 עבירות של הפקרה לאחר פגיעה ולחברו, מאיר גמליאל, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ב-21 באפריל בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. באותו הזמן חצה את הצומת הילד בייגלאייזן כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הורה אדום.

לקריאה נוספת:
ברחו מהזירה וניתקו טלפונים: כתב אישום נגד המעורבים בפגע וברח בי-ם
"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בילד בעוצמה בעודו במעבר החצייה. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, השניים שהבחינו בפגיעה עצרו את הרכב סמוך לצומת. משעמדו על הפגיעה ועוצמתה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, מבלי שהושיטו עזרה לילד, הזעיקו את כוחות ההצלה או הסגירו עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

כתב האישום מציין כי בייגלאייזן חצה את הכביש באור אדום בעת שנפגע, ולכן בפרקליטות הגיעו ככל הנראה למסקנה כי לא ניתן היה להימנע מהפגיעה בו - והאשימו את השניים רק בעבירות שביצעו לכאורה לאחר התאונה. זו גם הסיבה שבגללה סנדרוסי וגמליאל לא צפויים להיות מואשמים בהריגה כעת.

כלי הרכב הושאר בגבעת זאב והוא אותר זמן קצר לאחר התאונה. על פי הפרקליטות, סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה רק לאחר שהמשטרה פרסמה את פרטיו, וגמליאל אותר כשבוע לאחר מכן, "וזאת לאחר ימים רבים בהם נמנע מליצור קשר עם המשטרה, למרות ניסיונות איתור רבים שלו בין היתר דרך משפחתו ומכריו".

(עדכון ראשון: 11:23)

עוד בוואלה!

ברחו מהזירה וניתקו טלפונים: כתב אישום נגד המעורבים בפגע וברח בי-ם

לכתבה המלאה
נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
סנדרוסי בבית המשפט/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully