וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחו מהזירה וניתקו טלפונים: כתב אישום נגד המעורבים בפגע וברח בי-ם

נתנאל סנדרוסי בן ה-23 הואשם שפגע בילד בן 11 במעבר חציה בשכונת רמות בעיר. חברו מאיר גמליאל הואשם שלקח את הרכב ונסע במהירות מבלי שהושיטו עזרה לנפגע ומבלי שהסגירו עצמם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים

צילום: כאן 11, עריכה: תומר לוי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי בן 23, וחברו מאיר גמליאל במעורבותם בתאונת פגע וברח לפני כחודש וחצי, במהלכה נפצע אנושות בנימין בייגלאייזן בן 11 בשכונת רמות בבירה. סנדרוסי הואשם בהפקרה לאחר פגיעה, ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ב-21 באפריל בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. באותו הזמן חצה את הצומת הילד בייגלאייזן כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הורה אדום.

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בילד בעוצמה בעודו במעבר החצייה. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, השניים שהבחינו בפגיעה עצרו את הרכב סמוך לצומת. משעמדו על הפגיעה ועוצמתה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, מבלי שהושיטו עזרה לילד, הזעיקו את כוחות ההצלה או הסגירו עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

לקריאה נוספת:
"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם
"אדרנלין מטורף": החשוד בפגע וברח בי-ם תיעד נהיגה במהירות מופרזת
כשבוע אחרי תאונת הפגע וברח בירושלים: החשוד הסגיר עצמו למשטרה

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
סנדרוסי בדיון בהארכת מעצרו לפני כחודש/שלומי גבאי

כלי הרכב הושאר בגבעת זאב והוא אותר זמן קצר לאחר התאונה. סנדרוסי הסגיר את עצמו רק שבוע לאחר התאונה ולאחר שהמשטרה פרסמה את פרטיו. גמליאל אותר כשבוע אחרי כן "וזאת לאחר ימים רבים בהם נמנע מליצור קשר עם המשטרה, למרות ניסיונות איתור רבים שלו בין היתר דרך משפחתו ומכריו".

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשה נכתב כי לפרקליטות יש "ראיות לכאורה להוכחת האישום, לרבות עדי ראיה, טביעות אצבע, החזקה תכופה של הרכב, איכונים ועוד".

בבקשה המציינת מסוכנות וחשש לשיבוש והימלטות נכתב כי השניים "ניתקו את הטלפונים הניידים שלהם לאחר האירוע, ונמנעו מלהביאם או להפנות את גורמי החקירה אל מיקום הטלפונים, כאשר אף זאת במטרה להכשיל את הליך החקירה". כמו כן נכתב כי לסנדרוסי יש עבר פלילי בגין איומים ופריצה לבניין וכן חמש הרשעות בעבירות תעבורה. לגמליאל יש עבר פלילי בעבירות סמים וכן הרשעות בעבירות תעבורה לרבות נהיגה בשכרות.

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully