וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבוע אחרי תאונת הפגע וברח בירושלים: החשוד הסגיר עצמו למשטרה

החשוד, נתנאל סנדרוסי בן ה-23, הסגיר עצמו לידי החוקרים, לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו. סנדרוסי חשוד שנמלט מיידית מזירת התאונה בשכונת רמות, במהלכה נפצע ילד בן 11 המאושפז במצב אנוש בבית החולים שערי צדק

חשד לתאונת פגע וברח/עריכה: שניר דבוש

נתנאל "נתי" סנדרוסי, הנהג החשוד בתאונת הפגע וברח בה נפצע ילד בן 11 בירושלים, הסגיר עצמו למשטרה. סנדרוסי הגיע אל החוקרים כשבוע לאחר התאונה בה נפצע אנושות בנימין בייגלאייזן בן ה-11. בליל התאונה הוא פונה בית החולים שערי צדק בבירה במחלקה לטיפול נמרץ-ילדים. מבית החולים נמסר כי מצבו מוסיף להיות אנוש וכי הרופאים עדיין נאבקים על חייו במאמץ לייצב את מצבו.

המשטרה איתרה כבר בערב התאונה את הרכב הפוגע לאחר שננטש באזור שכונת גבעת זאב, ומחקירה ראשונית התברר כי בעלי הרכב אינו חשוד אלא אדם אחר שקיבל היתר לנהוג בו. עם זאת רק ביום רביעי, פרסמה המשטרה את פרטיו של סנדרוסי, בן 23, וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

לקריאה נוספת:
"אדרנלין מטורף": החשוד בפגע וברח בי-ם תיעד נהיגה במהירות מופרזת
כ-5 ימים אחרי ה"פגע וברח": המשטרה מבקשת סיוע באיתור החשוד
נמשך המצוד אחרי הנהג הפוגע מירושלים: החשוד אינו בעלי הרכב

נתנאל סנדרוסי, הנהג החשוד תאונת הפגע וברח בירושלים. דוברות משטרת ישראל
החיפושים נמשכים. נתנאל סנדרוסי/דוברות משטרת ישראל

"במקביל למאמצים הנרחבים של משטרת ישראל לאתר את החשוד, אנו מבקשים את סיוע הציבור באיתורו", נכתב בהודעת המשטרה שפורסמה לקראת ערב החג. "כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד 100 של המשטרה".

"הוא כבר לא גר כאן יותר"

בינתיים, בסביבת משפחתו של סנדרוסי במגדל העמק טוענים כי הוא לא נראה באזור בזמן שחלף מאז המקרה. "נתי לא גר כאן יותר", אמרו שכני המשפחה. "שמענו על המקרה בחדשות אבל זה לא קשור לפה. הוא כבר לא חרדי כמו המשפחה, הוא עבר מפה מזמן, חי באזור ירושלים, מגיע מדי פעם בסופי שבוע לכבד את המשפחה, את אימא ואבא שלו.

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בשכונת רמות בירושלים/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

אביו של החשוד הוא הרב אליהו סנדרוסי, המוכר מבית הכנסת הקטן ברחוב הסמוך לבית החד-קומתי בו המשפחה מתגוררת. האם - מורה. "המשפחה עברה לרחוב רק לפני כשנתיים", סיפר אחד השכנים. "הם מאוד במבוכה מכל העניין וגם דואגים. לא מבינים מאיפה הסיפור הזה נפל עליהם. הוא ילד. לא מבינים איך ככה התגלגל הסיפור ושהוא לא הסגיר את עצמו אם הוא יודע שמחפשים אותו".

בבית עצמו אין מענה. קרובי משפחה שיוצאים ממנו מבקשים להימנע משיחות עם התקשורת. גם חברים בעיר מעדיפים להתרחק מחשיפה תקשורתית: "זהו, כבר החליטו שזה הוא? כבר הרשיעו אותו?", תהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully