וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-5 ימים אחרי ה"פגע וברח": המשטרה מבקשת סיוע באיתור החשוד

המשטרה פרסמה את שמו ואת תמונתו של החשוד במעורבות בתאונה שאירעה ביום ראשון בירושלים. החשוד, נתנאל סנדרוסי כבן 23, היה מעורב לכאורה בתאונה בשכונת רמות בבירה, במהלכה נפצע אנוש ילד בן 11

חשד לתאונת פגע וברח/עריכה: שניר דבוש

המשטרה פרסמה היום (חמישי) את שמו של החשוד בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה בירושלים לפני כחמישה ימים, זאת כחלק מפנייה לציבור לסייע באיתורו. החשוד, נתנאל סנדרוסי, כבן 23, היה מעורב לכאורה בתאונה בשכונת רמות בבירה, במהלכה נפצע ילד בן 11 שפונה לבית החולים במצב אנוש.

מהמשטרה נמסר כי "במקביל למאמצים הנרחבים לאתר את החשוד, אנו מבקשים את סיוע הציבור באיתורו". כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד 100 של המשטרה.

לקריאה נוספת:
נמשך המצוד אחרי הנהג הפוגע מירושלים: החשוד אינו בעלי הרכב
חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 11 נפצע אנוש מפגיעת רכב בירושלים

נתנאל סנדרוסי, הנהג החשוד תאונת הפגע וברח בירושלים. דוברות משטרת ישראל
נתנאל סנדרוסי/דוברות משטרת ישראל

בזמן שחלף מאז האירוע, המשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד, אולם מאמציה העלו חרס. על פי החשד, הרכב שבו השתמש סנדרוסי ננטש, ואותר בלילה שבין ראשון לשני באזור ההתנחלות גבעת זאב, הסמוכה לירושלים. לא מדובר ברכב גנוב, אך החשוד הוא לא בעליו וככל הנראה קיבל אישור לנהוג בו.

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה לפני כחמישה ימים/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

צוות מד"א שהוזעק בליל האירוע לזירת התאונה העניק לילד טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר תוך כדי פעולות החייאה. מבית החולים שערי צדק נמסר למחרת כי מצבו של הילד מוסיף להיות אנוש. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

חובש רפואת חירום במד"א, דניאל דובינקי, אמר כי "מדובר באירוע קשה מאוד". נתן, שהיה עד לתאונה, סיפר: "הייתי ליד המעבר חציה וראיתי שם את הילד שנפגע שהיה עם אח שלו. הוא התחיל לרוץ במעבר חציה ואז עבר שם בדיוק רכב על איזה 100 קמ"ש ודרס אותו. הוא העיף אותו לפחות עשרה מטרים והיה בום גדול".

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בירושלים, לפני כחמישה ימים/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

הוא הוסיף: "ישר רצתי לשם לבדוק מה קרה. הנהג עצר לאיזה שתי שניות ואחרי זה ברח. אני חושב שהיה אור ירוק להולכי הרגל כי כל הרכבים עצרו חוץ ממנו. הזמנו אמבולנס ומשטרה. ניסיתי לצלם את המספר רישוי של הרכב אבל ישר הוא ברח. חשבנו בהתחלה שאולי זה בכלל פיגוע כי הוא ברח". לדבריו, אחיו של הילד החל לבכות ולצרוח ואז ישר כנראה ברח לביתו כדי להודיע למשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully