וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם

בבית החולים ממשיכים להיאבק על חייו של בנימין בייגלאייזן, הילד בן ה-11 שנפצע אנושות בתאונות הפגע וברח בשכונת רמות. החשוד, נתנאל סנדרוסי בן ה-23, הסגיר את עצמו למשטרה אחרי שפרטיו פורסמו, וטען בחקירתו כי הוא חף מפשע. מעצרו הוארך בשמונה ימים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בשמונה ימים את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, בן 23 החשוד בתאונת הפגע וברח שבה נפצע אנושות את בנימין בייגלאייזן בן 11 בשכונת רמות בעיר. אמש, כשבוע מאז התאונה, הסגיר עצמו סנדרוסי למשטרה. בהחלטה להאריך מעצרו אמרה השופטת כי "קיים חשד סביר בעבירות המיוחסות" לו, וכי חומרת העבירות מעלה חשש לשיבוש הליכים. במהלך הדיון הוגש לשופטת דוח המעיד כי לסנדרוסי יש עבר תעבורתי שעשוי להעיד דפוסים בעייתיים.

"הנהג עצר לשנייה ועזב את המקום ללא הגשת עזרה", אמר בדיון נציג המשטרה. "אנחנו מייחסים לנהג הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, הכשלת חקירה קשירת קשר לעבו רעבירה, התנהגות הגורמת נזק, נהיגה בחוסר זהירות ונהיגה שברמזור אור אדום". לדבריו, סנדרוסי נבדק אם נהג תחת השפעת סמים ואף עבר בדיקת שתן אולם טרם התקבלה תשובה.

עוד באותו נושא:
"אדרנלין מטורף": החשוד בפגע וברח בי-ם תיעד נהיגה במהירות מופרזת
כ-5 ימים אחרי ה"פגע וברח": המשטרה מבקשת סיוע באיתור החשוד

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
סנדרוסי בבית המשפט, היום/שלומי גבאי

נציג המשטרה ביקש להאריך מעצרו ב-12 ימים, בטענה כי הוא חושש שימלט ויפעל לשבש מהליכי משפט. סנגורו, עו"ד משה סוחמי, אמר בתגובה כי "חומר החקירה בתיק, גם ברמה של הארכת מעצר ראשונה, הוא דל מבחינת החשד הסביר".

סוחמי, אמר כי סנדרוסי הסגיר את עצמו אתמול והתייצב לאחר ששמע שמחפשים אותו. מאוחר יותר הוסיף כי הוא אף הגיע מהצפון בלי להתייעץ עם עורך דין. נציג המשטרה אמר כי החשוד לא מסר גרסה, "אלא תחילה של גרסה. החשוד מסר מספר תשובות שבמהלכן הוא הפסיק וביקש לשמור על זכות השתיקה".

עוד באותו נושא

כשבוע אחרי תאונת הפגע וברח בירושלים: החשוד הסגיר עצמו למשטרה

לכתבה המלאה
נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
סנדרוסי בבית המשפט, היום/שלומי גבאי

לטענת סוחמי, סנדרוסי שכר את הרכב המעורב בתאונה מאדם פרטי, וזאת לשעתיים בלבד לאחר שרכבו נתקע. "המפתח היה בתא הכפפות בין המושבים", סיפר. ותאר שכסנדרוסי עזב את הרכב, היו בתוכו 50 שקלים ומפתחות, במקום בו מצא אותם. מהדיון עולה כי בעל הרכב לא נחקר פעם נוספת לאחר מעצר החשוד.

סנגורו המשיך וסיפר כי לאחר שעזב את הרכב, נסע עם הרכב שלו שהוטען בכבלים אולם נתקע שוב באזור הישיבה בה הוא לומד ברמות. עוד הוסיף כי סנדרוסי עישן נרגילה ואז התקשר לחבר כדי לשאול אם יוכל לאסוף אותו. "החשוד למעשה מתאר איפה עזב את הרכב שלו. הוא אמר שלא יצא מאזור רמות, אלא רק לאחר שאספו אותו שעתיים אחרי התאונה". לדבריו, בדיקת הטלפון שלו תראה כי לא יצא מאזור רמות עד כשעה לאחר התאונה.

(עדכון ראשון: 12:51)

המשטרה איתרה כבר בערב התאונה את הרכב הפוגע לאחר שננטש באזור שכונת גבעת זאב, ומחקירה ראשונית התברר כי בעלי הרכב אינו חשוד, אלא אדם אחר שקיבל היתר לנהוג בו. עם זאת, רק ביום רביעי פרסמה המשטרה את פרטיו של סנדרוסי, וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

בייגלאייזן פונה למחלקה לטיפול נמרץ-ילדים בבית החולים שערי צדק בבירה בליל התאונה. מבית החולים נמסר כי מצבו מוסיף להיות אנוש וכי הרופאים עדיין נאבקים על חייו במאמץ לייצב את מצבו.

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בשכונת רמות בירושלים/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully