וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בי-ם: הסדר טיעון עם הנאשמים בדריסה למוות של הילד בן 11

לפי ההסדר המסתמן עם הפרקליטות בתאונה שבה נדרס למוות בנימין בייגלאייזן בן ה-11 כתב האישום צפוי להשתנות כך שמאיר גמליאל יודה כי הוא נהג ברכב ויורשע בעבירה של הפקרה אחרי פגיעה ויירצה 15 חודשי מאסר. נתנאל סנדרוסי יודה בעבירה של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה

צילום: חדשות 12, עריכה: תומר לוי

הפרקליטות הגיעה היום (שני) להסדר טיעון עם הנאשמים בתאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים, בה נדרס למוות בנימין בייגלאייזן בן ה-11. לפי ההסדר, כתב האישום צפוי להשתנות כך שמאיר גמליאל יודה כי הוא נהג ברכב, ולא נתנאל סנדרוסי, ולכן יורשע בעבירה של הפקרה אחרי פגיעה. סנדרוסי, שתחילה נאשם כי הוא הנהג, יודה בעבירה של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה.

כמו כן, לפי ההסדר שהושג, צפוי בית המשפט לגזור על גמליאל 15 חודשי מאסר ועל סנדרוסי שבעה חודשי מאסר. מחר יובא ההסדר לאישור בית המשפט.

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
מסתמן שיירצה 7 חודשי מאסר. סנדרוסי, בדיון בבית המשפט באפריל/שלומי גבאי

כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים לפני חצי שנה, מייחס לסנדורסי בן ה-23 עבירות של הפקרה לאחר פגיעה ולחברו, גמליאל, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ב-21 באפריל בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עמו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. באותו הזמן חצה את הצומת בייגלאייזן כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הורה אדום.

עוד בוואלה!

תאונה קטלנית בנגב: שני צעירים נהרגו בהתהפכות רכב בכביש 25

לכתבה המלאה
זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בילד בעוצמה בעודו במעבר החצייה. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, השניים שהבחינו בפגיעה עצרו את הרכב סמוך לצומת. משעמדו על הפגיעה ועוצמתה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, מבלי שהושיטו עזרה לילד, הזעיקו את כוחות ההצלה או הסגירו עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully