וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שנמלטו: הנאשמים בפגע וברח בי-ם שוחררו למעצר בית

אף על פי שנתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל נמלטו לאחר תאונת הפגע וברח בה נהרג בנימין בייגלאייזן בן ה-11, בית המשפט החליט לשחרר את השניים למעצר בית בפיקוח אלקטרוני. בקשת הפרקליטות למעצר עד לתום ההליכים נדחתה

צילום: כאן 11, עריכה: תומר לוי

בית המשפט המחוזי בירושלים שחרר היום (שלישי) למעצר בית את נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל, שנאשמו בתאונת הפגע וברח שבה נהרג בנימין בייגלאייזן בן ה-11 בירושלים, למעצר בית בפיקוח אלקטרוני. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים נגדם, אולם בית המשפט החליט לבסוף לשחררם למעצר בית.

כתב האישום נגד השניים הוגש לפני כחודשיים, בו תוארה שרשרת האירועים מהרגע בו בייגלאייזן נפצע אנושות בתאונה שאירעה בחודש אפריל בשכונת רמות בבירה. סנדרוסי הואשם בהפקרה לאחר פגיעה, ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ב-21 באפריל בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. באותו הזמן חצה את הצומת הילד בייגלאייזן כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הורה אדום.

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
נתנאל סנדרוסי לאחר שנתפס, אפריל 2019 (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בילד בעוצמה בעודו במעבר החצייה. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, השניים שהבחינו בפגיעה עצרו את הרכב סמוך לצומת. משעמדו על הפגיעה ועוצמתה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, מבלי שהושיטו עזרה לילד, הזעיקו את כוחות ההצלה או הסגירו עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

כלי הרכב הושאר בגבעת זאב והוא אותר זמן קצר לאחר התאונה. סנדרוסי הסגיר את עצמו רק שבוע לאחר התאונה ולאחר שהמשטרה פרסמה את פרטיו. גמליאל אותר כשבוע אחרי כן "וזאת לאחר ימים רבים בהם נמנע מליצור קשר עם המשטרה, למרות ניסיונות איתור רבים שלו בין היתר דרך משפחתו ומכריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בירושלים (צילום: איחוד הצלה)/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

בשל המעשים שצוינו, בפרקליטות ביקשו את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים מתוקף מסוכנות וחשש לשיבוש והימלטות. "השנייםניתקו את הטלפונים הניידים שלהם לאחר האירוע, ונמנעו מלהביאם או להפנות את גורמי החקירה אל מיקום הטלפונים, כאשר אף זאת במטרה להכשיל את הליך החקירה". כמו כן נכתב כי לסנדרוסי יש עבר פלילי בגין איומים ופריצה לבניין וכן חמש הרשעות בעבירות תעבורה. לגמליאל יש עבר פלילי בעבירות סמים וכן הרשעות בעבירות תעבורה לרבות נהיגה בשכרות. עם זאת, בית המשפט לא קיבל את הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully