וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו וגררו לשדה: נפגעת אונס בת 23 הוצתה בדרך לבית המשפט בהודו

צעירה נלחמת על חייה לאחר שקבוצת גברים, כך לפי התקשורת המקומית, תקפה אותה בדרכה לרכבת ושרפה אותה בעודה בחיים. המשטרה מסרה כי חמישה גברים, בניהם שני החשודים באונס, נצערו בחשד להצתה. על פי נתוני הפשיעה המקומיים מדובר בממוצע של 92 מקרי אונס בכל יום

עריכה: טל רזניק

נפגעת אונס בת 23 נלחמת על חייה לאחר שהוצתה בדרכה לבית המשפט בצפון הודו. האישה הותקפה סמוך לתחנת הרכבת במדינת אוטר פרדש, עימה הייתה אמורה לנסוע לשימוע בתלונה שהגישה נגד שני גברים בטענה שאנסו אותה בחודש מרץ האחרון.

היא נמצאת במצב אנוש בבית החולים, שם מנסים לטפל בכוויות הקשות על גופה. על פי הודעת המשטרה, חמישה גברים, בניהם שני הגברים החשודים באונס, נעצרו בחשד לתקיפה החמורה. בתקשורת המקומית דיווחו כי בזמן שהייתה בדרכה לרכבת, קבוצת גברים תקפה אותה וגררה אותה לשדה הסמוך, שם הציתו אותה.

רופאים המטפלים בה בבית החולים בעיר לוקנוב אמרו כי קיבלה טיפול ל-90% מהכוויות וכי בקרוב תוטס באמבולנס אווירי לבירה ניו-דלהי לקבלת טיפול רפואי טוב יותר.

הפגנה בניו דלהי בעקבות אונס ורצח של צעירה בדרום המדינה, הודו, 30 בנובמבר 2019. רויטרס
קיבלה טיפול ל-90% מהכוויות. הפגנה בניו דלהי בעקבות אונס ורצח של צעירה/רויטרס

האירוע התרחש במחוז אוננאו, שעלה לאחרונה לכותרות בשל מקרה אונס נוסף. לאחר שהמשטרה פתחה בחודש יולי האחרון בחקירת רצח נגד מחוקק מפלגת השלטון, לאחר שהאישה שהאשימה אותו באונס נפצעה קשה בתאונת דרכים. שתיים מדודותיה נהרגו ועורך דינה נפצע גם כן.

התקרית האחרונה עוררה זעם נרחב בהודו, שעדיין לא נרגעה מתיק רצח ואונס מזעזע שאירע לפני פחות משבוע, כשווטרינרית בת 27 בעיר היידראבאד שבדרום נאנסה והועלתה באש ב-27 בנובמבר. הפגנות נערכו ברחבי הארץ לאחר ששרידיה החרוכים של הנאנסת נמצאו לאחר שנעלמה בשבוע שעבר.

כמעט מאה מקרי אונס מדווחים בהודו מדי יום על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים של הפשיעה. ברחבי ערים וכפרים, נשים, ילדים ולעיתים גם גברים נתונים להתקפות אכזריות. רבים מהם אף לא מדווחים, ובוודאי שלא מגיעים לכותרות.

עוד בוואלה!

ארה"ב: ייתכן שאיראן הרגה יותר מאלף מפגינים במהלך המחאה

לכתבה המלאה
שלט "הפסיקו לאנוס" בהפגנות בהודו נגד מקרי האונס והרצח הרבים. 06 בדצמבר 2019.. רויטרס
ממוצע של 92 מקרי אונס ביום. שלט "הפסיקו לאנוס" בהפגנות בהודו/רויטרס

בימים האחרונים כמה גורמים רשמיים קראו לנשים לחזור הביתה בשעות מוקדמות יותר או להימנע לחלוטין משימוש בהסעות בשעות מסויימות. פעילים אומרים שהדגש צריך להיות בשינוי שעל החברה ההודית לעבור, ולא באיך שעל הנשים ההודיות להשתנות.

על פי נתוני הפשע הממשלתיים האחרונים, המשטרה רשמה 33,658 מקרי אונס בהודו בשנת 2017 - מדובר בממוצע של 92 מקרי אונס בכל יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully