וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המון זועם בהודו דורש לעשות לינץ' בארבעה חשודים באונס ורצח צעירה

1.12.2019 / 19:24

גופת וטרינרית בת 27 מעיירה בדרום המדינה נמצאה חרוכה, והמשטרה אמרה כי היא תתקשה למצוא ראיות בשל מצבה. בינתיים, נעצרו ארבעה חשודים, ואלפי בני אדם התגודדו מחוץ לתחנת המשטרה ודרשו להעביר אותם אליהם. המקרה המחריד עורר מחדש את הדיון על האלימות נגד נשים במדינה

עריכה: טל רזניק

אלפי מפגינים התאספו אתמול (שבת) מחוץ לתחנת משטרה בפאתי העיר היידראבאד שבדרום הודו ודרשו להסגיר לידיהם ארבעה גברים הנאשמים באונס וברצח אישה בת 27.

כמה מפגינים התעמתו עם שוטרים, תוך שהם משליכים לעברם כפכפים, לאחר שגופתה החרוכה של האישה, וטרינרית במקצועה, נמצאה ביום חמישי בעיירה שדנגאר, ליד היידראבאד. במשטרה אומרים כי קשה יהיה להשיג ראיות רפואיות בהתחשב במצב הגופה, אך שהם מניחים שהיא נאנסה. ארבעת העצורים מוחזקים במעצר מנהלי למשך 14 יום, ואמה של הקורבן אמרה ל"טיימס אוף אינדיה" כי היא רוצה שהם יישרפו בחיים כעונש.

המון דורש להסגיר לידיו חשודים באונס ורצח של צעירה, הודו, 30 בנובמבר 2019. רויטרס
החשודים מוחזקים במעצר מנהלי. מפגינים מחוץ לתחנת המשטרה, אתמול/רויטרס

התקרית מזכירה את האונס הקבוצתי והרצח באוטובוס ב-2012 של צעירה, שכונתה "חסרת פחד" על ידי התקשורת המקומית. המעשה הצית מחאות נרחבות והסב את תשומת הלב הבינלאומית לאלימות נגד נשים בהודו. המקרה הנוכחי עורר סערה ברשתות החברתיות, וההאשטג #HangRapists (לתלות אנסים) זכה לפופולריות.

"עברו שבע שנים מהמקרה המחריד של 'חסרת הפחד' והמרקם המוסרי שלנו ממשיך להתנפץ לרסיסים", כתב בטוויטר אקשיי קומאר, אחד מכוכבי בוליווד. "אנו זקוקים להחמרת החוקים. זה צריך להיפסק!".

נציבות הנשים הלאומית בהודו גינתה את הרצח, כשרקה שארמה, העומדת בראשה, הבטיחה: "נהפוך כל אבן עד שהאחראים יקבלו את העונש המגיע להם". עם זאת, לנציבות יש רק תפקיד מייעץ לממשלה, ולא סמכויות שיפוטיות.

עוד בוואלה!

"רוצים עונש כבד": הפגנות ענק בקשמיר בעקבות אונס של ילדה בת שלוש

לכתבה המלאה
הפגנה בניו דלהי בעקבות אונס ורצח של צעירה בדרום המדינה, הודו, 30 בנובמבר 2019. רויטרס
הפגנה בניו דלהי בעקבות הרצח, אתמול/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully