וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אחים אנסו את אחותם בת ה-12 - וערפו את ראשה

במקרה מחריד נוסף של אלימות מינית, עצרה המשטרה במדינת מאדהיה פרדש שני אחים ודוד, והיא מחפשת אחרי אח נוסף. הם רצחו אותה אחרי שאיימה להתלונן עליהם והשליכו את גופתה. "בחיים לא ראיתי פשע כזה"

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

שני אחים בהודו נעצרו בחשד שאנסו את אחותם וערפו את ראשה במגל. גם הדוד בן ה-40 של הנערה נעצר בזמן שהמשטרה מחפשת גם אחרי האח הגדול. גופתה של הנערה, שראשה נערף במגל, נמצאה במרכז מדינת המחוז מדיה פרדש בשבוע שעבר, והמשטרה אמרה כי המקרה הוא כל כך מזעזע עד שעורכי דין מסרבים לייצג את הנאשמים.

עקבו אחרינו גם שם: עמוד הפייסבוק החדש של חדשות החוץ

הודו סובלת מתופעה הולכת ומחריפה של אונס ילדים, עם יותר מ-36 אלף מקרים שדווחו ב-2016. ועדה של האו"ם קבעה ב-2014 כי אחד מכל שלושה מקרי אונס בהודו הוא של קטין, וכמחצית מהקורבנות הכירו את התוקפים שלהם. מספר התקיפות המיניות במדינה לא ירד על אף החמרת החוקים מאז האונס הקבוצתי המתוקשר של סטודנטית בניו דלהי ב-2012.

לקריאה נוספת
הודו: בת 3 במצב אנוש אחרי שנאנסה על ידי מאבטח בבירה

הפגנות נגד אונס בניו דלהי, הודו, אפריל 2018. רויטרס
הפגנות נגד אונס בניו דלהי, אפריל/רויטרס

שני האחים ניסו להטיל בתחילה את האשמה על משפחה יריבה, לפני שהמשטרה במחוז סגאר מצאה סתירות בגרסה שלהם והבינה שהאח הבכור נעלם. "זה היה רמז גדול", אמר מפקד המשטרה במחוז, אמיט סנג'י לסוכנות הידיעות הצרפתית. "כל הגברים היו מעורבים באונס הילדה וכשהיא איימה לספר למשטרה, הם חנקו אותה למוות וערפו את ראשה והשליכו את הגופה".

לדבריו, "מעולם לא ראיתי פשע כזה. אפילו עורכי הדין אמרו כי הם לא רוצים לייצג את הנאשמים בתיק הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully