וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת 3 במצב אנוש אחרי שנאנסה על ידי מאבטח בבירה

המדינה סוערת אחרי עוד אונס אלים של ילדים, חרף החרפת החוקים במדינה. גבר בן 40 שעובד בבית שבו גרה הילדה נעצר, ואם יורשע הוא עשוי לקבל עונש מוות

צילום: CNN עריכה: שניר דבוש

ילדה בת שלוש מאושפזת במצב אנוש אחרי שלפי החשד נאנסה אתמול (ראשון) על ידי השכן שלה בבירת הודו. השכן, מאבטח בן 40 שעובד במבנה שבו גרה הילדה, נעצר. המשטרה מצאה את הילדה מחוסרת הכרה והיא הובלה לבית החולים כדי לעבור ניתוח דחוף.

האונס המחריד אירע ביום השנה השישי לאונס הקבוצתי של סטודנטית באוטובוס בעיר. נציבת זכויות הנשים בניו דלהי אמרה כי התקרית "מאכזבת" את קורבן האונס באוטובוס, שלאחר שנרצחה פרצו הפגנות ברחבי המדינה והחוקים למאבק באונס הוחמרו. למרות זאת, בשנים האחרונות רשמו מעשי אונס רבים של ילדים ושל נשים.

תושבים מקומיים מצאו את המאבטח ותקפו אותו אחרי שהמקרה נחשף. ב"הודו טיימס" דווח מפי המשטרה כי הנאשם באונס נפצע וטופל בטרם מעצרו. הוריה של הילדה, פועלים המקבלים משכורת יומית, היו הרחק מהבית בעת האונס. המאבטח ככל הנראה פיתה את הילדה עם ממתקים ולקח אותה מחוץ לבית.

לפי חוק להגנה על ילדים מפני עבירות מין, אם יורשע המאבטח באונס הילדה ניתן יהיה לגזור עליו עונש מוות. האונס גרר תגובות סוערות במדינה, שחווה עשרות אלפי מקרי אונס בכל שנה, רבים מהם לא מדווחים.

לקריאה נוספת בנושא
נאנסה, נרצחה ובותרה: אונס קבוצתי נוסף של נערה מזעזע את הודו

הפגנות נגד אונס בניו דלהי, הודו, אפריל 2018. רויטרס
הפגנה נגד אונס בבירה ניו דלהי, אפריל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully