וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מסוק צבאי התרסק במרכז מינסוטה; 3 אנשי צוות נהרגו

6.12.2019 / 3:50

המשמר הלאומי וסגנו של השריף במדינה מסרו שהקשר עם המסוק אבד לאחר שהמריא וכי תשע דקות לאחר מכן קרא הצוות בקשר לעזרה. המסוק התרסק בעיר סנט קלווד ושלושת האנשים שהיו עליו נהרגו. סמל בכיר במשמר הלאומי: "המחשבות שלנו עם חיילינו ומשפחותיהם"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בוידיאו: התרסקות מטוס קל בהאנגר בטקסס)

שלושה חיים מהמשמר הלאומי של ארצות הברית נהרגו הלילה (שישי) לאחר שמסוק בלאק הוק שבו היו התרסק בשדה במרכז מינסוטה בזמן טיסת מבחן - כך אישר מושל המדינה טים וולז. המשמר הלאומי מסר כי מסוק UH-60 התאסק דרומית לעיר סנט קלווד וכי הרשויות הגיעו למקום.

"ליבי נשבר עבור המשפחות, החברים והצוות של החיילים שנהרגו", אמר וולז במסיבת העיתונאים. "הימים הקרובים יהיו חשוכים וקשים". הוא הוסיף כי מינסוטה מוכנה לסייע למשפחות ההרוגים. סגן המשמר הלאומי במדינה, ג'ון ג'נסן, אמר כי משפחת המשמר הרוסה לאחר מותם של החיילים האלה. "העדיפות שלנו היא להבטיח שהמשפחות יטופלו", הוסיף ג'נסן.

סמל בכיר במשמר, בלייר הוסדנס, אמר כי "המשמר איבד את הקשר עם המסוק זמן קצר לאחר שהמשיך בטיסת בדיקת תחזוקה אחר הצהריים. המסוק קרא לעזרה כתשע דקות לאחר ההמראה". הוסדנס הוסיף כי "העדיפות הראשונה שלנו היא בטיחותם ורווחתם של אנשי המשמר שלנו, והמחשבות שלנו הם עם חיילינו ומשפחותיהם בשלב הזה", אמר הוסדנס בהצהרה לפני אישור ההתרסקות.

מסוק מדגם "בלאק הוק". ANGELA STAFFORD, AP
"העדיפות הראשונה שלנו היא בטיחותם ורווחתם". מסוק בלאק הוק/AP, ANGELA STAFFORD

סגן השריף של המחוז אמר כי הקריאה בקשר לעזרה נשמע בשעה 14:15 (שעון מקומי). אנשי צוות ממחלקות מרובות בילו כמה שעות בחיפוש לפני שמצאו את אזור ההתרסקות. צילומי אוויר בטלוויזיה המקומית הראו את ההריסות של המסוק בשדות הסמוכים לעיר סנט קלווד.

בסיס המשמר הלאומי בסמוך לשדה התעופה האזורי של סנט קלווד פועל מאז שנת 2009, ומוחזקים בו מסוקי בלאק הוק וצ'ינוק.

(עדכון ראשון, 02:47)

עוד בוואלה!

הדמוקרטים יחלו בניסוח האישומים נגד טראמפ: "הדמוקרטיה שלנו על הפרק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully