וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תלמיד מצטיין שדאג לכולם": אמיר בן ה-11 נהרג בתאונת טרקטורון

4.12.2019 / 16:28

מותו של הילד מירוחם נקבע כשבועיים לאחר שאירעה התאונה בעקבותיה אושפז במצב אנוש, ואמש הוא הובא למנוחות בבית העלמין בעירו. בני משפחתו סיפרו על ילד אהוב ורגיש. "היה מאוד מחובר לאימא ואבא, היה הולך לישון רק לאחר שווידא שכולם בבית", סיפרה אחותו ליאת

אתר רשמי

בבית העלמין בירוחם הובא אתמול (שלישי) למנוחות אמיר קליינר בן ה-11, שנהרג בתאונת טרקטורון. מותו של קליינר נקבע ביום שני, זאת לאחר שהיה מאושפז במצב אנוש בבית החולים סורוקה במשך כשבועיים. במהלך כל תקופת אשפוזו נאבקו הרופאים על חייו של קליינר, אולם לבסוף גופו קרס, והם נאלצו לקבוע את מותו.

בני משפחתו סיפרו על ילד אהוב ורגיש, שתמיד דאג לבני משפחתו. "הוא היה מאוד מחובר לאימא ולאבא שלו", אמרה אחותו הגדולה ליאת. "הוא היה תלמיד מצטיין, זה שדואג לכלום, הוא היה מחכה שכולם יגיעו הביתה ורק אז הולך לישון", הוסיפה. "רק לאחר שהוא היה מוודא שכולם בבית הוא היה נרדם".

אמיר קליינר הילד בן ה- 11 שנהרג בתאונת טרקטורון. אתר רשמי
"היה מוודא שכולם בבית ואז היה נרדם". אמיר קליינר/אתר רשמי

בעוד כשבועיים, אמיר היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-11. בני משפחתו כבר תכננו את החגיגות, אולם כעת הם מתמודדים עם האבל הכבד. "אימא שלי תכננה לקחת אותו ואת אחי ליפן. הוא היה כל כך סקרן והתעניין בהכל".

האירוע הקשה התרחש במהלך סוף שבוע, אז הידרדר הטרקטורון לתעלה, ואמיר פונה לבית החולים. "הייתי ברחובות כשזה קרה, אני שומרת שבת וסיפרו לי באותו יום בצהריים. הם הודיעו לי שהוא פצוע אנוש".

עוד בוואלה!

"התחילה את החיים": תמר שנדרסה למוות על ידי הרכבת הקלה מובאת למנוחות

לכתבה המלאה
תאונת טרקטורון בדרום 2 בדצמבר 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה שבה נהרג אמיר/אתר רשמי, דוברות מד"א

זמן קצר לאחר התאונה סיפר פרמדיק מד"א ברק ויטנברג, שהגיע לזירת התאונה, סיפר ביום האירוע כי "כשהגענו למקום ראינו את הרייזר עם חלקו הקדמי בתעלה והפצועים שכבו בסמוך אליו. הנער היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים, במהלך הפינוי לבית החולים ליבו שב לפעום ומצבו התייצב מעט". ויטנברג הוסיף כי "הצעיר שהיה איתו ברכב טופל במקום ופונה גם כן לבית החולים כשמצבו בינוני".

אמיר קליינר הילד בן ה- 11 שנהרג בתאונת טרקטורון. אתר רשמי
"היה סקרן והתעניין בהכל". אמיר קליינר שנהרג בתאונת טרקטורון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully