וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 19 נלכדה תחת הרכבת הקלה בירושלים, ונהרגה

כוחות כבאות והצלה ביצעו פעולות מורכבות לחילוץ הצעירה, הולכת רגל שנפגעה על ידי הרכבת סמוך למתחם התחנה המרכזית בעיר ונלכדה תחת קרון. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום. הנהלת הרכבת: "הצעירה נפלה בין הקרונות מסיבה לא ברורה". המשטרה פתחה בחקירה

צילום: מד"א, תיעוד מבצעי כב"ה ובית החולים שערי צדק, עריכה: עמית שמחה

צעירה כבת 19 נהרגה הלילה (רביעי) לאחר שנפגעה בידי הרכבת הקלה בירושלים ונלכדה תחת קרון הרכבת. כוחות חירום רבים, בהם מגן דוד אדום, משטרה ושירות כבאות והצל'ה הוזעקו לזירת התאונה ברחוב יפו סמוך למתחם התחנה המרכזית בעיר. לוחמי האש פעלו לחילוץ הצעירה, שתחילה נפצעה אנוש באורח אנוש, אך צוותים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א עוז פולק תיאר כי "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת". הוא סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, ארבע מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

זירת התאונה בה נהרגה בת 19 ברכבת הקלה בירושלים, 4 בדצמבר 2019. זק"א
"תאונה קשה ומזעזעת". זירת התאונה, הלילה/זק"א

חברת סיטיפס בע"מ, זכיינית ומפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה בעיר הבירה, מסרה כי הצעירה נפלה בין קרונות רכבת שהייתה בנסיעה, מסיבה לא ברורה. "בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה הייתה בנסיעה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע".

מפקד זק"א ירושלים, בנצי אורינג מפקד זק"א ירושלים, תיאר כי "אי אפשר לתאר במילים את גודל הצער והכאב באירוע הנורא והקשה הזה. מתנדבי זק"א טיפלו במסירות משך מספר שעות בכבוד המת בטיפול בגופה ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת על ידי המשטרה".

עוד בוואלה!

אחרי שבועיים: מת מפצעיו בן 11 שנפצע בתאונת טרקטורון באזור דימונה

לכתבה המלאה
בת 19 נהרגה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים, 4 דצמבר 2019. תיעוד מבצעי כב"ה, עיבוד תמונה
פעולות חילוץ הצעירה, הלילה/עיבוד תמונה, תיעוד מבצעי כב"ה

חמישה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים פעלו במקום. ניסים לוי, מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה, אמר כי "הוזנקנו כחצי שעה לאחר חצות לאזור התחנה המרכזית בירושלים, עקב דיווח על אדם שנלכד מתחת לגלגלי הרכבת הקלה. הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד עם כוח של חמישה צוותי חילוץ והצלה. מיד כשהגענו לזירה, ראינו לצערנו כי מדובר בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת, נדרסה ונהרגה ככל הנראה במקום".

לוי הוסיף כי "פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר. השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים".

מנתוני עמותת "אור ירוק", המבוססים על נתוני הלמ"ס, עולה כי משנת 2011 אירעו 55 תאונות במעורבות הרכבת בירושלים שבהם נפגעו 83 בני אדם, 13 מהם קשה והרוגה אחת.

(עדכון ראשון: 01:33)

זירת התאונה בה נהרגה בת 19 ברכבת הקלה בירושלים, 4 בדצמבר 2019. זק"א
זירת התאונה, הלילה/זק"א
בת 19 נהרגה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים, 4 דצמבר 2019. תיעוד מבצעי כב"ה, עיבוד תמונה
המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. פעולות החילוץ, הלילה/עיבוד תמונה, תיעוד מבצעי כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully