וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבועיים: מת מפצעיו בן 11 שנפצע בתאונת טרקטורון באזור דימונה

2.12.2019 / 18:55

הילד נפצע במהלך התהפכות טרקטורון רייזר בכביש 204, בין דימונה לירוחם. בבית החולים סורוקה נאלצו לקבוע את מותו. בנוסף אליו, צעיר בן 19 נפצע קל בתאונה. "הרייזר היה עם חלקו הקדמי בתעלה והפצועים שכבו בסמוך אליו"

אתר רשמי

ילד בן 11, שלפני שבועיים נפצע באורח קשה בתאונת טרקטורון באזור דימונה, מת מפצעיו היום (שני) בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. במהלך התאונה, טרקטורון רייזר התהפך כביש 204, באזור דימונה וירוחם. הילד פונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, שם נאלצו היום לקבוע את מותו. מבית החולים נמסר כי "אנו משתתפים בצער המשפחה". בתאונה נפצע גם צעיר בן 19 באורח קל.

פראמדיק מד"א ברק ויטנברג, שהגיע לזירת התאונה, סיפר ביום האירוע כי "כשהגענו למקום ראינו את הרייזר עם חלקו הקדמי בתעלה והפצועים שכבו בסמוך אליו. הנער היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים, במהלך הפינוי לבית החולים ליבו שב לפעום ומצבו התייצב מעט". ויטנברג הוסיף כי "הצעיר שהיה איתו ברכב טופל במקום ופונה גם כן לבית החולים כשמצבו בינוני".

לפני שבוע, צעיר בן 18 נפצע באורח בינוני בהתהפכות טרקטורון ביישוב ערערה הסמוך לאום אל-פחם. הוא פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה עם חבלות ראש.

תאונת טרקטורון בדרום 2 בדצמבר 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
הטרקטורון שהתהפך, בזירת התאונה לפני כשבועיים/אתר רשמי, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully