וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תלונות חדשות: נעצר הפסיכולוג החשוד בעבירות מין בקטינים

2.12.2019 / 16:16

המשטרה עצרה את ד"ר עידן קוסובסקי, החשוד בעבירות מין בקטינים תוך ניצול עבודתו כפסיכולוג. לאחר ששמו הותר לפרסום, הוגשו נגדו שתי תלונות נוספות על ידי נערים מתחת לגיל 16 ונפתחה נגדו חקירה חדשה בתחנת זיכרון יעקב. לפי ההערכה עשויים להיות מתלוננים נוספים בהמשך

צילום:דוברות משטרת ישראל, עריכה:שאול אדם

הפסיכולוג ד"ר עידן קוסובסקי, החשוד בעבירות מין בקטינים, נעצר היום (שני) בעקבות תלונות חדשות שהוגשו נגדו על ידי שני נערים מתחת לגיל 16. קוסובסקי, תושב זיכרון יעקב, נעצר בשעות הצהריים, כחודש לאחר שנעצר לראשונה במסגרת הפרשה. על פי החשד, הוא ביצע עבירות מין בכמה קטינים תושבי הדרום לפני כמה שנים, תוך ניצול הנגישות אליהם במסגרת עבודתו.

במסגרת החקירה הקודמת, שהתנהלה בתחנת באר שבע, שמו וזהותו של קוסובסקי הותרו לפרסום על ידי בית המשפט, לרבות החשדות המיוחסים לו. הפרסום הביאו להתפתחויות ולהגשת שתי תלונות חדשות נגדו בתחנת זיכרון יעקב, שהביאו לפתיחה בחקירה החדשה. היום הוא נעצר פעם נוספת, ובכוונת המשטרה להביא אותו מחר לדיון בבית משפט השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו. על פי ההערכה, עשויות להיות אף תלונות חדשות נגדו.

ד"ר עידן קוסובסקי. צילום מסך מתוך: עושים סדר בחינוכית, אתר רשמי
הוגשו נגדו תלונות חדשות. ד"ר עידן קוסובסקי/אתר רשמי, צילום מסך מתוך: עושים סדר בחינוכית

קוסובסקי, בן כ-50, שוחרר בחודש שעבר על ידי בית משפט השלום בבאר שבע למעצר בית בתנאים מגבילים, ובהסכמת המשטרה, לאחר שזו התייעצה עם הפרקליטות והתברר כי חלה התיישנות על העבירות שבהן הוא חשוד. עם זאת, המשטרה הורתה לפסיכולוג שלא להיפגש או ליצור קשר עם המתלוננים, לא לטפל בקטינים ללא נוכחות מבוגר בחדר וביקשה כי יתייצב לחקירה ככל שיידרש.

קוסובסקי משרת כמה רשויות מקומיות, בין היתר בשירות הפסיכולוגי של אגף החינוך בעיריית חיפה. על פי החשדות הקודמים שיוחסו לו, הוא ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים לפני כמה שנים, בזמן שהתגורר וטיפל בילדים בבאר שבע. על פי החשד, המעשים החלו בשנות ה-90. לאחר ששמו הותר לפרסום, המשטרה מסרה: "עם התרת פרסום השם והפרטים אנו מבקשים מכל מי שיש בידו חשד כי נפגע להגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו".

(עדכון ראשון: 16:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully