וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאובטח: החשש לפגיעה בשופט המקורב לנרצחים בדרום הוסר

3.12.2019 / 19:19

במשך שבוע וחצי הסתובב שופט בית המשפט המחוזי נאסר אבו טה עם מאבטחים, לאחר שהנהלת בתי המשפט קבעה כי קיים חשד לפגיעה בו. בתום חקירה משטרתית הוחלט כי האיום על חייו אינו רלוונטי. בחודש שעבר שני בני דודים ממשפחתו של השופט נורו למוות בעומר

עריכה: אסף דרורי

לאחר שהוצמדה לו אבטחה במשך כשבוע וחצי, הוסר היום (שלישי) החשש לפגיעה בשופט בית המשפט המחוזי נאסר אבו טה והוא אינו מוגדר מאוים. הנהלת בית המשפט קבעה כי קיים חשד לפגיעה באבו טה, קרוב משפחתם של בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טה, שנורו למוות בעומר בחודש שעבר. בעקבות זאת הוצמדו לו מאבטחים ואף אולמות הדיונים בהם שפט נסגרו לקהל.

בתום חקירת משטרה, הנהלת בתי המשפט החליטה כי החשש לפגיעה באבו טה אינו רלוונטי, ולכן הוא כבר אינו נמצא בדרגת איום גבוהה.

בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טה שנרצחו בירי בכניסה לתל שבע. אתר רשמי
ג'לאל ומוחמד אבו טה/אתר רשמי

בחודש שעבר נורו למוות בני הדודים בני ה-25 מתל שבע, קרובי משפחתו של השופט ועבריינים המוכרים למשטרה ממגוון עבירות של אלימות ועבירות רכוש. שני צעירים תושבי המועצה המקומית נעצרו בחשד לרצח.

במשטרה חושדים כי הירי נפתח בעקבות רצח מחמולה אחרת על ידי חמולת אבו טה ורצונה של משפחת הנרצח בנקמת דם. ככל הנראה, מדובר ברצח גבר בשנות ה-40 לחייו ביישוב שגב שלום שבנגב, לפני שש שנים. במשטרה חוששים שהרצח הכפול יעורר מחדש את המלחמות בין המשפחות במגזר הבדואי ויביא לנקמת דם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully