וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הרצח הכפול: צעירים מהדרום הזהירו ש"יתחשבנו" ונעצרו בחשד לאיומים

6.11.2019 / 9:18

חוקרי המשטרה עצרו שני תושבי תל שבע כבני 20 בחשד כי פרסמו פוסט ובו איימו על בני משפחה ברקע רצח בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טהא שנורו למוות בכניסה לעומר. בנוסף, נעצר חשוד בן 39 שאיים על שוטר ברקע המהומות שפרצו לאחר הרצח

עריכה: אסף דרורי

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שלושה חשודים בחשד לאיומים על רקע רציחתם של שני תושבי תל שבע שנורו למוות שלשום בכניסה ליישוב עומר. חוקרי המשטרה עצרו שני תושבי תל שבע כבני 20 שעל פי החשד כתבו פוסט בפייסבוק ובו דברי איומים כלפי משפחה בפזורה הבדואית ולפיו יבואו עמה חשבון בעקבות מקרה החשד לרצח בתל שבע. בנוסף נעצר בהקשר זה חשוד נוסף, תושב תל שבע בן 39, בחשד לאיומים על שוטר. החשודים יובאו מהלך היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טהא בני ה-25 מתל שבע שנורו למוות ביום שני הם קרובי משפחתו של שופט מוכר בדרום ועבריינים המוכרים למשטרה ממגוון עבירות של אלימות ועבירות רכוש. על פי החשד, הרקע לרצח הכפול של השניים שנמצאו ירויים ברכבם - הוא נקמת דם בין חמולות.

2 גברים הרוגים ברכב סמוך לכיכר רוטרי בכניסה לעומר.4 בנובמבר 2019. מד"א
מהומות לאחר רצח בני הדודים בכניסה לעומר, השבוע/מד"א

החשד הוא שהירי הערב מגיע בעקבות רצח מחמולה אחרת על ידי חמולת אבו טהא ורצונה של משפחת הנרצח בנקמת דם. ככל הנראה, מדובר ברצח גבר בשנות ה-40 לחייו ביישוב שגב שלום שבנגב, לפני שש שנים. במשטרה חוששים שהרצח הכפול יעורר מחדש את המלחמות בין המשפחות במגזר הבדואי ויביא לנקמת דם נוספת.

מותם של השניים הצית מהומות סמוך לתל שבע. עשרות בני אדם התפרעו במקום, כשצוות מד"א שהגיע לזירה כדי לטפל בשניים שנמצאו מחוסרי הכרה עם פציעות מירי - נאלץ להתמודד עם המתפרעים. הנוכחים התפרעו ואף שברו את שמשות אמבולנס מד"א שהגיע לפנות את ההרוגים.

עוד בוואלה!

סכסוך המשפחות גבה קורבנות: הרצח הכפול שמאיים להבעיר את הנגב

לכתבה המלאה
בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טה שנרצחו בירי בכניסה לתל שבע. אתר רשמי
בני הדודים ג'לאל ומוחמד אבו טהא שנרצחו בתחילת השבוע/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • תל שבע
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully