וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מורה דוגמנית ממשפחת המלוכה חשודה בקיום יחסי מין עם 5 תלמידים לפחות

8.12.2019 / 0:03

חשיפת הרומן של המורה להיסטוריה עם תלמידה בן ה-18 עודדה תלמידים נוספים להתוודות על קשרים מיניים שקיימו עם המורה במשך 6 השנים האחרונות. למרות היא לא תעמוד לוועדת משמעת לאחר שאולצה להתפטר מבית הספר ולא תעמוד למשפט כי התלמידים היו מעל גיל ההסכמה

מערכת וואלה! News

פיונה ויוטי, מורה להיסטוריה ודוגמנית לשעבר, שהיא גם חלק ממשפחת המלוכה הבריטית, נחקרה בשבועות האחרונים בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד שלימדה בבית הספר הפרטי בקייפטאון, דרום אפריקה. בדו"ח החקירה שפורסם בסוף השבוע האחרון נמצא כי המורה הנשואה בת ה-30 קיימה יחסי מין עם לפחות חמישה תלמידים, כולם מעל גיל ההסכמה, בין השנים 2013 ל-2019, לפני ואחרי שנישאה. מאחר שנאלצה להתפטר מתפקידה ולא עברה על החוק, לא תועמד ויוטי לדין פלילי ואף לא תתייצב בפני וועדת משמעת - אך תביעות אזרחיות נגדה צפויות להגיע מצד משפחות התלמידים המעורבים.

הדוגמנית שעשתה הסבה מקצועית לתחום החינוך ושימשה גם כמדריכת כדור מים ורוגבי במכללה היוקרתית בישופס דיוסיסאן, הואשמה בחודש שעבר בניהול "קשר מיני אינטנסיבי" עם תלמיד בן 18. התלמיד חשף את הפרטים בפני הוריו וטען כי בהתחלה ניהל מערכת יחסים מינית עם המורה מרצונו החופשי, אולם כשהחליט לסיים את הקשר - היא סירבה להניח לו. ההורים ניגשו להנהלת בית הספר והתלוננו על המורה. הורה אחד התלמידים סיפר ל-IOL: "התלמיד לקח חלק פעיל בקשר הזה בהתחלה, אך הוא הפך לקורבן כשלא הצליח לגמור עם זה. הכל התחיל כשהמורה שלחה לו הודעות בהן אמרה לו לבוא לביתה שבקמפוס. בסופו של דבר הוא רצה לחתוך, אבל המורה לא הניחה לו אז הוא הלך להורים שלו כדי לבקש עזרה והם פנו עם זה למנהל".

מורה מואשמת בקיום יחסי מין עם תלמידיה. פייסבוק, צילום מסך
מורה מואשמת בקיום יחסי מין עם לפחות חמישה תלמידים/צילום מסך, פייסבוק

במהלך החקירה, ארבעה נערים נוספים, תלמידים היום ובעבר, התוודו כי קיימו יחסי מין עם המורה. מהחקירה התברר שהמורה סימנה תלמידים שהיו מעל לגיל ההסכמה ובתקשורת הבריטית מדווחים כי סרטונים שבהם נראית המורה מבצעת לכאורה מעשים מיניים בעצמה הועברו בין התלמידים ובהמשך הגיעו לאתרי פורנו עולמיים. בסרטון אחד נראית המורה שוכבת על גבה ללא חולצה ומבצעת בעצמה מעשים מיניים. באחרת היא שוכבת על גבה בהלבשה תחתונה סקסית ומתפשטת. עורך דינה, ויליאם בות', הזהיר כי הסרטונים המפורשים פורסמו ברשת ללא אישור וכי שיתופם אינו חוקי. הוא מסר ל"חדשות 24": "אנחנו שמחים שסרטון אחד הוסר בינתיים מהרשת. עם זאת, אנו ממשיכים בחקירה כדי למצוא מי פרסם את הסרטון ללא הסכמה. אנחנו רוצים לדעת איך הוא הגיע לשם ובידי מי".

מנהל בית הספר, גיא פירסון, מסר בתגובה לפרסום הדו"ח כי החקירה מאשרת שבית הספר מעולם לא היה מודע למעורבות המינית של המורה עם התלמידים. בבית הספר הבהירו כי צוות של פסיכולוגים ופסיכיאטרים עומדים לרשות התלמידים והוריהם למקרה שמישהו הושפע לרעה מהתנהגותה של המורה. ויוטי לא דיברה בפומבי מאז התפרסמה השערורייה וסירבה להגיב לחוקרים. מאז החשיפה, אושפזה כבר פעמיים בקליניקה פסיכיאטרית.

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד היא מאמנת כדור מים בבית הספר. פייסבוק, צילום מסך
המורה שימשה גם כמאמנת כדור מים בבית הספר/צילום מסך, פייסבוק
בעלה של המורה החשודה בקיום יחסי מין עם תלמידים. צילום מסך
פאבו ויוטי. נישא לפיונה בשנה שעברה וכבר מתכנן גירושים/צילום מסך

ויוטי היא חלק ממשפחת המלוכה הבריטית - היא גיסתה של ליידי אמיליה ספנסר, בתו של צ'ארלס ספנסר, אחיה הצעיר של הנסיכה דיאנה. אביה של פיונה, דייב מאלט, מלמד גם הוא בבית הספר, דוד שלה הוא מאמן הרוגבי המפורסם ניק מאלט וסבה, אנתוני מאלט, ניהל את בית הספר במשך 18 שנים. היא דגמנה לשעבר והופיעה במהדורת "היפות בספורט" שפורסמה בספורט אילוסטרייטד ב-2009, שנה אחרי שהכירה את בעלה לעתיד, פאבו ויוטי, בן ה-32. הזוג התאהב ב-2008 במהלך טיול תרמילאים בקולורדו ונישא בספטמבר שנה שעברה. לאחר פרסום השערורייה, דווח כי ויוטי נפרד מאשתו אך סירב להגיב בנושא בפני התקשורת.

היא נחשבת לגיסתה של ליידי אמיליה ספנסר. פייסבוק, צילום מסך
אחיה של פיונה לצדה של ליידי אמיליה ספנסר. על אף שהם לא נשואים, משפחתה רואה בו חלק מהמשפחה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully