וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצה אחרי 12 יום: אישה שרדה באזור מבודד עם וודקה וביסקוויטים

טמרה מקבת'-ריילי, בת 52 מאוסטרליה, נתקעה במכונית עם שני אנשים נוספים בערוץ של נהר מבודד. היא אותרה לאחר שהם התפצלו כדי לחפש עזרה, אך חבריה עדיין נעדרים. הם כל ניצלו את אספקת המים, הביסקוויטים והנודלס שלהם, ונאלצו לשתות מבור מים מלוכלכים. "חוויה טראומטית"

צילום: 7NEWS אוסטרליה

אישה באוסטרליה שחולצה לאחר 12 יום שבהם הייתה תקועה באזור מבודד סיפרה כי היא שרדה בזכות אכילת ביסקוויטים ושתייה מבור מים. טמרה מקבת'-ריילי הייתה עם שני אנשים נוספים כשמכוניתם נתקעה בערוץ של נהר היו. הם התפצלו כדי למצוא עזרה ומקבת'-ריילי נמצאה בסמוך למכונית שלה, אך חבריה עדיין נעדרים. המשטרה אמרה כי הם ככל הנראה "מיובשים קשות" אחרי 13 יום.

האישה בת ה-52 יצאה לדרך ב-19 בנובמבר עם שני חברים נוספים, קלייר הוקרידג' פו טראן, מאליס ספרינגס שבטריטוריה הצפונית. הם לקחו איתם את הכלבה של מקבת'-ריילי, ראיה.

בשיחה עם עיתונאים מחוץ לבית חולים באליס ספרינגס, היא סיפרה כי הקבוצה שהתה ליד המכונית במשך כשלושה ימים בניסיון לשחרר אותה. "ניסינו הרבה פעמים לנסות לצאת, אבל פשוט לא יכולנו לצאת. הנהר היה פשוט גדול מדי", אמרה. "במהלך היום היה ממש חם, אז התחפרנו מתחת למכונית. בלילה יכולנו לישון בה".

אישה אוסטרלית שחולצה לאחר 12 יום שבהם הייתה תקועה באזור מבודד. אתר רשמי
"נשארה ליד המים, וזה מה שהשאיר אותה בחיים". מקבת'-ריילי/אתר רשמי

לדבריה, הם ניצלו את כל אספקת המים שלהם, הוודקה, הביסקוויטים והנולדס בקר שהיו עמם במכונית. בסופו של דבר, הם מצאו בור מים, שאותם הרתיחו לפני שסיננו אותם דרך חולצה.

"הם עדיין היו מים מלוכלכים ולא היגייניים, אבל הם החזיקו אותם בחיים", אמרה מפקדת המשטרה פאולין ויקארי לרשת ABC. בסופו של דבר, הם החליטו להתפצל במטרה למצוא עזרה. טראן והוקרידג' תכננו ללכת לכביש המהיר, בעוד שמקבת'-ריילי נשארה בסמוך למכונית משום שהיא חשבה שהכלב שלה לא ישרוד מרחק רב.

המשטרה הזניקה מסוקים כדי לחפש את השלישייה, והם הבחינו במקבת' ריילי במרחק של כקילומטר מהמכונית התקועה, לאחר שתושב מקומי סיפר כי הוא ראה סימנים של צמיגים.

עוד בוואלה!

בזכות כתובת SOS: אישה חולצה מיערות אוסטרליה אחרי שלושה ימים

לכתבה המלאה
הטריטוריה הצפונית באוסטרליה. GettyImages
שני החברים שנותרו באזור ככל הנראה מיובשים קשות. נהר היו/GettyImages

"זו הייתה חוויה טראומטית", אמרה מפקדת המשטרה. "באופן הגיוני, היא נשארה ליד מקום שיש בו מים, שאותם שתתה, וזה מה שככל הנראה השאיר אותה בחיים".

מקבת'-ריילי פונתה לבית חולים והיא סובלת מהתייבשות וממכת חום. היא סיפרה שהיא הניחה שהחברים שלה כבר נמצאו, והעובדה שהם עדיין נעדרים היא "מדאיגה".

המשטרה הגבירה את מאמצי החיפוש אחרי הזוג. ויקארי אמרה כי השוטרים טרם החלו לסרוק את השטח באופן רגלי משום שאין להם שטח ספציפי למקד את החיפושים של הם באזור המדברי, הסלעי והחולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully