וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות כתובת SOS: אישה חולצה מיערות אוסטרליה אחרי שלושה ימים

דבורה פילגרים, בת 55, איבדה את עקבותיה אחרי שהתפצלה מהקבוצה שלה בדרום המדינה. היא אותרה על ידי בעלי נכס, שבשטחו היא כתבה את בקשת העזרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חיברתי שניים ועוד שניים והתקשרתי למשטרה", כתובת ה-SOS שנקלטה במצלמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה שנעדרה במשך שלושה ימים ביערות אוסטרליה חולצה בזכות הודעת SOS שנקלטה במצלמת אבטחה. דבורה פילגרים, בת 55, איבדה את עקבותיה אחרי שהתפצלה מהקבוצה שלה בדרום המדינה. בשלב מסוים, היא מצאה את עצמה במקום נטוש וכתבה "SOS" בבוץ. בעלי הקרקע, החי במרחק של כ-70 ק"מ משם, זיהה את ההודעה במצלמות האבטחה והזעיק את המשטרה. היא נמצאה אתמול בערב סמוך לעיר סדאן, ולפי הרשויות מצבה הבריאותי היה טוב.

המשטרה אמרה כי בעלי הקרקע, ניל מריוט, בדק "לסירוגין" את המצלמות שהיו ברכושו לאחר שנודע לו על החיפושים אחריה. "היה שם SOS שנכתב באדמה שלא היה שם יום קודם", אמר לתאגיד השידור האוסטרלי ABC. "אז חיברתי שניים ועוד שניים והתקשרתי למשטרה". לדבריו, הוא התקין רק לאחרונה את מצלמות האבטחה לאחר סדרה של פריצות בנכס שלו.

המשטרה אמרה כי פילגרים נמצאה בתוך שעות מרגע הקריאה שלו בנכס סמוך, שם היא מצאה מי שתייה. היא הועברה לבית חולים כאמצעי זהירות. "זה פשוט פנטסטי שהקהילה הצליחה להשתמש בדברים הטובים של הטכנולוגיה כדי למצוא את דבורה", אמר השוטר ג'יימס בלנדפורד. הרשויות ערכו חיפושים אוויריים ויבשתיים באוויר אחרי פילגרים בטרם מצאו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובת הביאה לאיתורה, דבורה פילגרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully