וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נורה למוות לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר רכב ליד חברון

יפעת רוזנברג, גיא אלסטר ומאיה הורודניצ'אנו

30.11.2019 / 21:08

מצה"ל נמסר כי התקרית התרחשה במהלך פעילות מבצעית לסיכול פיגועים סמוך לכפר בית עווא, אז זוהו שלושה חשודים משליכים בקבוקי תבערה לעבר רכב ישראלי. שני החשודים נוספים הועברו לחקירה

.

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע הערב (שבת) כי צעיר, בדווי חאלד בדווי מסאלמה, נורה למוות במהלך פעילות צה"ל סמוך לחברון. מדובר צה"ל נמסר כי הירי בוצע לאחר שהצעיר זוהה יחד עם שני חשודים נוספים משליך בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב ישראלי סמוך לכפר בית עווא. שני החשודים הנוספים נלקחו לחקירת כוחות הביטחון.

מוקדם יותר החודש צעיר פלסטיני בן 22 נהרג מירי במהלך עימותים עם כוחות צה"ל במחנה הפליטים אל-ערוב שנמצא בין בית לחם לחברון. לפי דיווחים פלסטינים, הצעיר, עומר בדוואי, נהרג מירי בחזהו. התקרית תועדה על ידי הפלסטינים, בסרטון בה נראה הצעיר שנורה בחזהו בעת שהוא יוצא מאחד הבניינים ונופל אל הקרקע.

בדווי ח'אלד בדווי מסאלמה נהרג מירי כוח צה"ל בבית עווא, סמוך לחברון. 30 בנובמבר 2019. אתר רשמי
ההרוג, בדווי חאלד בדווי מסאלמה/אתר רשמי

שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלאדנוב אמר אז כי "מזעזע לראות את הסרטון שמראה את הריגתו של בדוואי מאש כוחות הביטחון הישראליים בחברון". הוא הוסיף כי לפי הסרטון, "נראה שהוא לא מהווה איום על אף אחד. שולח את תנחומי העמוקים ביותר למשפחתו". בנוסף לכך, קרא מלאדנוב לחקור מקרים כאלה ביסודיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully