וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד בנו בן ה-8: תושב פתח תקווה חשוד שהחביא רובה M-16 ברכבו

27.11.2019 / 17:57

הגבר, בן 46, נתפס לפני כשבוע בוואדי ערה כשברשותו הנשק המוחבא ליד בנו. בתום חקירת משטרה, הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בחדרה ויוגש נגדו כתב אישום. זאת, על רקע מחאת המגזר הערבי נגד תופעת הנשק הבלתי חוקי

תאריך שצולם (19\11\27)
נשק לא חוקי שהוחזק ע"י תושב פתח תקווה בוואדי ערערה. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הנשק שנמצא ברכבו של האיש/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) נגד תושב פתח תקווה, גבר בן 46, שעל פי החשד החביא ברכבו רובה מסוג M-16, ליד בנו בן השמונה. הוא נתפס לפני כשבוע בוואדי ערה ונלקח לחקירה לתחנת המשטרה בעירו. מאז, מעצרו הוארך מעת לעת והבוקר הוגשה נגדו הצהרת התובע בבית משפט השלום בחדרה. בתום חקירת המשטרה ובהתאם לממצאיה, הוחלט על הגשת כתב אישום נגדו ועל הגשת בקשה למעצרו עד תום ההליכים על ידי פרקליטות מחוז חיפה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "הפעילות המבצעית של משטרת ישראל בוואדי ערה, במהלכה נתפס הנשק, מצטרפת לשורה ארוכה של הישגים מקצועיים בתחום תפיסת האמל"ח אותה מובילה המשטרה למען שלום הציבור וביטחונו, כאשר מתחילת השנה חשפה המשטרה מעל 4,000 כלי נשק ואמצעי לחימה שונים. משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת נגד השימוש בנשק הלא חוקי על מנת לשמור על שלומו של האזרח הנורמטיבי".

הפגנה כנגד האלימות הגואה במגזר הערבי, מול תחנת המשטרה בנצרת 22 באוקטבור 2019. שלומי גבאי
הפגנה נגד האלימות הגואה במגזר הערבי מול תחנת המשטרה בנצרת, בחודש שעבר/שלומי גבאי

מוקדם יותר החודש, גבר בן 31 תושב אום אל-פחם נאשם שהחביא נשק ברכבו של אביו המנוח, לאחר שלוחמי מג"ב פשטו על דירתו ומצאו תת-מקלע מאולתר ותחמושת. הנשק נתפס כחלק ממבצע משטרתי רחב בשנה האחרונה לתפיסת נשקים המוחזקים באופן לא חוקי בעיקר במגזר הערבי. זאת, על רקע המחאה שמקיים המגזר הערבי נגד "אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בפשיעה הגואה", וכן נגד החזקת הנשק הבלתי חוקי ביישובים. בעקבות המחאה, המשטרה הבטיחה להקצות מאות שוטרים לשלוש מפקדות חדשות שיוקמו במגזר הערבי, שחלק מרכזי ממשימתן יהיה איתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים ומיגור הפשע המאורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully