וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכב אביו המנוח: תושב אום אל-פחם נאשם שהסליק נשק בניגוד לחוק

17.11.2019 / 14:21

לאחר שהגיע למשטרה מידע על החזקת תחמושת בניגוד לחוק, פשטו לוחמי מג"ב על דירתו של מוסטפא בן ריאד בן ה-31. בחצר הבית, ברכב "שברולט" שהיה שייך לאביו, הם מצאו תת-מקלע מאולתר ותחמושת. בן ריאד נעצר והוגש נגדו כתב אישום, על רקע המחאה נגד הפשיעה והנשק במגזר הערבי

עריכה: אסף דרורי

גבר בן 31, תושב אום אל-פחם, נאשם שהסליק נשק ברכבו של אביו המנוח. זאת, על רקע המחאה נגד הפשיעה הגואה והנשק הבלתי-חוקי בחברה הערבית. הנאשם, מוסטפא בן ריאד, נעצר לאחר שבחודש שעבר שהגיע לידי המשטרה מידע מודיעיני שלפיו הוא מחזיק בנשק ובתחמושת בניגוד לחוק.

לוחמי מג"ב פשטו על דירתו ובמהלך החיפוש מצאו בחצר הבית רכב "שברולט" השייך לאביו המנוח של מוסטפא. ברכב, מצאו הלוחמים תת-מקלע מאולתר ותחמושת. התביעה המשטרתית הגישה ביום חמישי לבית משפט השלום בחדרה כתב אישום נגדו בגין החזקת אמצעי לחימה.

הפשיעה במגזר הערבי: תושב אום אל פאחם בן 31, הסליק נשק ברכבו של אביו המנוח. דוברות משטרת ישראל
הנשק שנמצא באום אל-פחם/דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, השר גלעד ארדן הודיע כי המשרד לביטחון פנים והמשטרה יחלו במבצע למסירת כלי נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים, בשיתוף יותר מ-80 רשויות מקומיות בחברה הערבית. במסגרת המבצע, שיימשך שבועיים, ניתן יהיה למסור נשק ואמל"ח לא חוקי בכ-50 נקודות מסירה. מוסרי הנשק ואמצעי הלחימה לא יצטרכו להזדהות ולא יינקטו כנגדם הליכים פליליים בגין עבירה של החזקה או נשיאת נשק לא חוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully