וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M-16 מתחת למגבת: צפו במעצר לוחם צה"ל בגין החזקת נשק שלא כחוק

לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה

8.9.2019 / 23:45

החייל, המשרת בגדס"ר הבדואי, נעצר בתום מרדף לאחר שבלשים הבחינו ברכבו החשוד. בן ה-19 הוצא מהרכב, והרובה אותר במושב האחורי. לוואלה! NEWS נודע כי מדובר בנשק שניתן לרשות הפלסטינית במסגרת הסכמי אוסלו, ולאחר שנמכר בשוק השחור עשה את דרכו חזרה לשטח ישראל

דוברות המשטרה

לוחם צה"ל מגדוד הסיור הבדואי נעצר בשבוע שעבר בזמן נסיעה בנצרת על ידי בלשי ימ"ר מג"ב צפון, כשברכבו נשק מסוג M-16 שהוחזק בניגוד לחוק. המעצר, שנעשה במסגרת הגברת הפעילות של בלשי ימ"ר מג"ב לאיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים, התקיים לאחר מצוד שקיימו הבלשים בעת שהבחינו ברכב חשוד. בתום המרדף, חסמו שני רכבי משטרה את רכבו של החשוד, אז יצאו מהם השוטרים שמיהרו לעצור את החשוד ולהשכיבו על רצפת הכביש. החייל ושני חשודים נוספים ששהו עמו ברכב עוכבו לחקירה.

מכתב האישום שהוגש היום (ראשון) נגדו על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת, עולה כי הרכב נעצר בחסימה משטרתית יזומה ובחיפוש שנערך בו אותר הנשק כשהוא מוסתר ומכוסה במגבת מאחורי המושב שליד הנהג.

ה-M-16 שנמצא באחורי מושב הרכב של חייל צה"ל מגדוד הסיור הבדואי. דוברות משטרת ישראל
ה-M-16 שאותר במושב האחורי של הרכב/דוברות משטרת ישראל

לוואלה! NEWS נודע כי במסגרת החקירה הראשונית, עלה כי ככל הנראה, מדובר בנשק שניתן לרשות הפלסטינית במסגרת הסכמי אוסלו, ולאחר שנמכר בשוק השחור עשה את דרכו חזרה לשטח מדינת ישראל - והגיע לידי החייל, לו כבר יש נשק משלו שקיבל מצה"ל.

ממשטרת ישראל נמסר כי מדובר באישום חמור של נשיאת נשק, שהעונש עליו יכול להגיע לעשר שנות מאסר. "משטרת ישראל תמשיך לפעול הן במישור המודיעיני והן במישור המבצעי בכדי להעמיד לדין את העבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully