וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: גבר בן 40 נורה למוות

לאחר שנורה ברחוב חיים לנדאו בעיר, פונה הגבר במצב קשה לבית החולים סורוקה - שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה. בחיפה הוזעקו שוטרים לרחוב אלנבי לאחר שגבר נפצע קשה מירי לעברו בכניסה לבניין מגורים בעיר. הוא פונה לטיפול בבית החולים רמב"ם ומצבו מוגדר בינוני

עריכה: טל רזניק

גבר כבן 40 שנורה אמש ברחוב חיים לנדאו בעיר, מת מפצעיו הלילה (ראשון) בבית החולים סורוקה. זאת, לאחר שחובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו כשהוא במצב בקשה. חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר נגב.

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 40 בהכרה עם פצע ירי בגופו", סיפרה פרמדיקית מד"א, דינא ריזק, שהוזעקה למקום. "תוך כדי טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימום הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי. במהלך הפינוי הדחוף לבית החולים מצבו הדרדר והוא איבד את הכרתו".

כמה שעות לאחר מכן דווח על מקרה אחר בחיפה במסגרתו נחקר חשד לניסיון רצח. במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח בעקבות ירי ברחוב אלנבי בעיר בכניסה לבניין מגורים, שכתוצאה ממנו נפצע תושב העיר בן 33, רופא מבית החולים בני ציון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב קשה ושהוא מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר לאחר טיפול כי הוא הועבר לחדר ניתוח כשהוא מונשם. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. בעקבות החקירה, רחוב אלנבי בעיר נחסם לתנועה.

חשד לאירוע ירי ברחוב אלנבי בחיפה, במסגרתו נפגע תושב חיפה בן 33, 8 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בחיפה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

פראמדיק מד"א חנן זוהר שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו לרחוב ראינו בסמוך לכניסה לבניין המגורים גבר בן 33 שוכב בהכרה עם פצעי ירי בגופו. תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו קשה ולא יציב".

לפני כשבוע נמצא בבאר שבע גבר כבן 60 מחוסר הכרה ועם חבלות על גופו בדירה בעיר. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, לאחר שהוזעקו על ידי שותפו של האיש לדירה, מצאו את הגבר כשהוא ללא סימני חיים - וקבעו את מותו בזירה.

פרמדיקית מד"א, חני בן דוד, סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלות בגופו. הוא היה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

(עדכון ראשון: 03:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully