וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק טיפשי": תלמיד דקר את חברו בבית ספר בבאר שבע

5.9.2019 / 21:37

מכתב האישום שהוגש נגד התלמיד עולה כי הוא הגיע ללימודים כשעליו סכין. בעת שפגש במסדרון תלמיד אחר, הוא דקר אותו ברגלו הימנית וגרם לפציעתו. עורך דינו טען: "מדובר במקרה נקודתי. הוא בן טובים שהביא סכין לבית הספר וזו החומרה העיקרית בתיק". תיעוד

.

המשטרה הגישה שלשום (שלישי) כתב אישום נגד תלמיד בית ספר בבאר שבע שדקר את חברו ללימודים. על פי המשטרה, הנאשם פגש את הנדקר במסדרון בית הספר, כשעליו סכין ולאחר מכן דקר אותו ברגלו הימנית. כתוצאה מכך נפצע התלמיד, בעוד הדוקר טען כי מדובר במשחק.

עורך הדין בועז קניג, המייצג את התלמיד הדוקר, אמר בתגובה כי "מדובר במקרה נקודתי". לטענתו, "הוא בן טובים שהביא סכין לבית הספר וזו החומרה העיקרית בתיק. לגבי אירוע הדקירה, הדבר אירע תוך כדי משחק שטותי וטיפשי וחבל שהוא בא לאוויר העולם".

תיעוד הדקירה בבית הספר בבאר שבע, 05.09.19. צילום מסך
"מקרה נקודתי". צילום מתוך תיעוד הדקירה/צילום מסך

שלשום הדס מימון, מורה בבית ספר תיכון מקיף ו' בבאר שבע, התלוננה במשטרה כי הותקפה על ידי שתי אימהות שילדיהן לומדים במוסד, לאחר שבנה של אחד מהם התחצף ונשלח לשיחה אצל היועצת. ממשטרת ישראל נמסר כי החשודות עוכבו לחקירה.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, שחזרה מימון את רגעי התקיפה, אותה הגדירה "טראומה". "קוראים לי הדס מימון. מחנכת ומורה בישראל והיום עברתי טראומה ואני מפחדת על חיי. אני אוהבת את מאוד את עבודתי ואת שליחותי המבורכת בעיקר כי אני מאמינה שהכל מתחיל בחינוך.היום חוויתי מה שלא חוויתי מעולם בכל שנותיי כמורה. היום חוויתי אלימות באמצע שיעור לעיני כל התלמידים משתי אימהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully