וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מפחדת על חיי": מורה טוענת כי הותקפה ע"י אימהות בבאר שבע

3.9.2019 / 20:36

הדס מימון, מורה בתיכון בדרום, טענה כי שתי אימהות שילדיהן לומדים בבית הספר, התפרצו לכיתתה ותקפו אותה באלימות ובגידופים. מימון סיפרה כי המקרה אירע לאחר שבנה של אחת מהן נשלח ליועצת כי התחצף. "היום חוויתי מה שלא חוויתי מעולם, טראומה"

עריכה: טל רזניק

הדס מימון, מורה בבית ספר תיכון מקיף ו' בבאר שבע, התלוננה היום (שלישי) במשטרה כי הותקפה על ידי שתי אימהות שילדיהן לומדים במוסד, לאחר שבנה של אחד מהם התחצף ונשלח לשיחה אצל היועצת. ממשטרת ישראל נמסר כי החשודות עוכבו לחקירה.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, שחזרה מימון את רגעי התקיפה, אותה הגדירה "טראומה". "קוראים לי הדס מימון. מחנכת ומורה בישראל והיום עברתי טראומה ואני מפחדת על חיי. אני אוהבת את מאוד את עבודתי ואת שליחותי המבורכת בעיקר כי אני מאמינה שהכל מתחיל בחינוך.היום חוויתי מה שלא חוויתי מעולם בכל שנותיי כמורה. היום חוויתי אלימות באמצע שיעור לעיני כל התלמידים משתי אימהות".

מימון סיפרה כי האימהות התפרצו לשיעור שהעבירה בכיתה ז' ותקפו אותה, "האימהות נכנסו ותקפו אותי באלימות ואיומים ליד כל תלמידי הכתה שהיו מבוהלים והמומים .אחת מהאימהות חסמה את הדלת כדי שלא אצא והשנייה צרחה עלי, התקרבה לגופי עם ידיה לפניי ולמשקפיי בתנועות של שריטות ואיימה עלי: 'חכי, אני אתפוס אותך בחוץ ואראה לך מה זה'". אז פנתה מימון להבהיר כי בנה של אחת התוקפות "הפר את כללי המשמעת בכיתה, התחצף ולכן הופנה לרכזת".

הדס מימון, המור מבאר שבע שטוענת שהותקפה על ידי שתי אימהות. פייסבוק, אתר רשמי
"פחדתי ממנה פחד נוראי", המורה הדס מימון/אתר רשמי, פייסבוק

"כשביקשתי ממנה לצאת, היא התקרבה עם פניה לאפי ולפי כשציפורניה בפניי וצרחה צרחות אימים. כשניסיתי לצאת כי פשוט פחדתי ממנה פחד נוראי, האימא השנייה חסמה לי את הדלת בכוח וכלאה אותי בכתה". אז כתבה מימון כי למשמע הצרחות, התערבה מורה אחרת וחסמה את המעבר בפני האימהות. "היא הפרידה בגופה את האימא שכמעט הכתה אותי כשאני המומה, מבוהלת ומפוחדת והילדים בכתה יותר. הגשתי תלונה במשטרה ואני בפירוש מפחדת על חיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפוסט בפייסבוק של הדס מימון על רגעי התקיפה בתיכון מקיף ו בבאר שבע. צילום מסך
הפוסט בפייסבוק של הדס מימון על רגעי התקיפה בתיכון מקיף ו בבאר שבע/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully