וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: עצור נהרג בעימות עם עצור אחר בבית חולים בשרון

לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה ובועז אפרת

6.9.2019 / 16:25

צעיר שנשלח להסתכלות פסיכיאטרית אחרי שהואשם כי איים לבצע פיגוע הותקף על ידי עצור אחר. מותו נקבע במקום. איגוד הפסיכיאטריה: "תוצאה של הזנחה מתמשכת של מערך בריאות הנפש"

המרכז הרפואי לבריאות הנפש "לב השרון" בפרדסיה, יולי 2012. שלומי גבאי
עצור חנק למוות עצור אחר בבית החולים. המרכז הרפואי לביראות הנפש בפרדסיה/שלומי גבאי

חאמד סלאמה בן 24 נהרג היום (שישי) בבית החולים לבריאות הנפש פרדסייה שבשרון, זאת במהלך עימות עם עצור אחר, בן 35, ששהה במקום. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לבית החולים ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. סלאמה הואשם לפני כשבוע שאיים בביצוע פיגוע לאחר שהתקשר למשטרה ואמר כי ברצונו לבצע לפגוע בכור בדימונה.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נשלחו לבית החולים להסתכלות פסיכיאטרית. השניים שהו יחד באחד מחדרי המבנה. בשלב מסוים אחד מהם חנק את השני בחוזקה ולמשך זמן רב. גורמי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו במקום.

חאמד סלאמה, בן 24, שנהרג בעימות עם עצור נוסף בבית החולים הפסיכאטרי פרדסיה שבאזור השרון. 06 בספטמבר 2019.. אתר רשמי
התקשר ודיווח כי ברצונו לבצע פיגוע בכור. אחמד סלאמה שנהרג בעימות עם עצור נוסף בבית חולים/אתר רשמי

איגוד הפסיכיאטריה, בראשות ד"ר צבי פישל, התייחס לאירוע הטראגי שהתרחש בביה"ח הפסכיאטרי "לב השרון" ואמר כי "אנו משתתפים בצער המשפחה על מות יקירם, מדובר באירוע קשה וכואב ביותר. לצערנו הטרגדיה היא תוצאה של הזנחה מתמשכת של מערך בריאות הנפש. אנו מתריעים מזה זמן רב על האפליה הבלתי נסבלת בין הרפואה הפסיכיאטרית לבין יתר תחומי הרפואה. ההזנחה והאפליה מובילות לתוצאה עגומה של אלימות הגואה במחלקות הפסיכיאטריות הסגורות".

"אנו קוראים לשר הבריאות וראש הממשלה נתניהו ולסגן שר הבריאות יעקב ליצמן להוביל דיון חירום בממשלה כבר ביום ראשון הקרוב", אמרו באיגוד הפסיכאטריה. "אנו מצפים כי מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, יתעשת במהרה ויקצה באופן מיידי את מלוא המשאבים כדי למנוע ככל האפשר את אירועי האלימות הבאים בין חולים ובין חולים כלפי אנשי צוות".

אדם כבן 30 נהרג לפני תשעה ימים בקטטה שפרצה סמוך לקניון לב ברחוב ההסתדרות בעיר אשקלון. המשטרה פתחה בחקירת חשד לרצח. האדם, שזהותו אינה ידועה, פונה במצב קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי, שם נפטר מפצעיו. כוחות משטרה, לרבות חוקרי זיהוי פלילי, הגיעו למקום, סגרו את זירת האירוע ואספו עדויות וממצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully