וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת קרובי המשפחה: סעיד חסם את דרכה של של תושבת שפרעם - ונרצח

4.9.2019 / 22:11

יחיא ובן דודו עקאב הבחינו בקרוב משפחה שלהם בשפרעם, כשהוא מפריע לאחותו של יחיא. הם ירו בו למוות משום שחשבו שמדובר בצעד במסגרת סכסוך משפחתי הקשור בגירושיה. נגד השניים הוגשו כתבי אישום בגין רצח, ניסיון רצח ועבירות בנשק. יותר מ-160 עדים צפויים להעיד במשפט

תחנת הדלק שבה נמצא סעיד חוג׳יראת בשפרעם, 4 בספטמבר 2019. דוברות המשטרה, אתר רשמי
תחנת הדלק שבה נמצא סעיד חוג׳יראת בשפרעם/אתר רשמי, דוברות המשטרה

שני כתבי אישום הוגשו בתחילת השבוע (שני) נגד יחיא "חמיד" חוג'יראת ונגד בן דודו עקאב קאסם בגין רצח סעיד חוג'יראת בשפרעם. כתבי אישום הוגשו נגדם בגין ניסיון לרצח ועבירות בנשק. מכתב האישום עולה כי השניים, תושבי העיר, חשבו שסעיד ואדם נוסף בשם מחמוד חסמו עם רכבם את דרכה של סאלי, אחותו של יחיא. הם חשבו שמדובר בצעד במסגרת סכסוך משפחתי הקשור בגירושיה, ולכן החליטו לנקום.

האירוע הקטלני התרחש לפני כחודש וחצי, בלילה שבין 18 ל-19 ביולי. על פי כתב האישום, הם הצטיידו בנשק וביקשו מאדם אחר להסיע אותם לכיוון שכונת המחצבה בעיר. כשהבחינו השניים ברכב שחנה בשולי הכביש ובו ישבו סעיד חוג'יראת וחברו מחמוד חוג'יראת. התביעה טוענת כי יחיא ועקאב ירו לעברם בכוונה לגרום למותם, ונמלטו מהמקום.

מחמוד ניצל, אבל אחד הכדורים פגע בסעיד חוג'יראת וחדר את ריאתו השמאלית. מחמוד הסיע אותו לתחנת הדלק "סטאר" בעיר ומשם הובהל באמצעות אמבולנס, כשהוא ללא דופק וללא נשימה, לבית החולים רמב"ם. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

סעיד חוג'יראת שנרצח בשפרעם. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הנאשמים חשבו שהוא חסם את דרכה של האחות. הנרצח, סעיד חוג'יראת/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון, שעצרה את יחיא חוג'יראת כבר למחרת האירוע הקטלני. הוא הכחיש את המיוחס לו בפני חוקרי הימ"ר, אבל הודה בהמשך חקירתו בפני מדובב על מעורבותו ומעורבות עקאב קאסם ברצח. קאסם נעצר בסוף יולי, בתחילה הוא הכחיש את המיוחס לו ואחר כך שמר על זכות השתיקה.

השניים מואשמים ברצח, ניסיון רצח ועבירות בנשק. התובעים, עו"ד מוחמד מולא ועו"ד טל עופר, צפויים להביא יותר מ-160 עדים נגדם, ובמקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרם עד תום ההליכים. היום, בשני דיונים נפרדים, האריך השופט ניצן סילמן את מעצר השניים עד להחלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully