וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת בית הספר בו למד בן ה-10 שנפל אל מותו: "קשה לחשוב שלא נראה אותו"

4.9.2019 / 14:39

בבית הספר מתקשים לשוב לשגרה לאחר שהבוקר נקבע מותו של בן ה-10 לאחר שאתמול נפל מחלון ביתו. "זה יום קשה בבית הספר", אמרה המנהלת רונית הראל. "קשה לדבר עליו בלשון עבר"

צילום: יותם רונן

רונית הראל, מנהלת בית הספר ביבנה בו למד הילד בן ה-10 שמת לאחר שנפל מחלון ביתו בעיר, אמרה היום (רביעי) כי הצוות החינוכי והתלמידים מתקשים להתמודד עם האובדן. "זה יום קשה בבית הספר", אמרה. "איבדנו תלמיד מאוד אהוב, נעים הליכות, מנומס ונבון".

הראל סיפרה כי הילד, שמותו נקבע בשעות הבוקר המוקדמות בבית החולים קפלן, היה אהוב מאוד על הצוות החינוכי ועל חבריו. "קשה לדבר עליו בלשון עבר ולחשוב שלא נפגוש אותו עוד", אמרה. "אנחנו עסוקים בהתמודדות של הילדים וההורים עם הידיעה הקשה הזו. צוותים מקצועיים מלווים אותנו בהתמודדות. לפני הלווייה, אנחנו צריכים לאסוף כוחות כדי להתמודד עבור הילדים וההורים".

ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה!
"אוספים כוחות כדי להתמודד". הבניין ממנו נפל הילד ביבנה/מערכת וואלה!, בועז אפרת

הילד, תלמיד כיתה ה', החליק אתמול מחלון ביתו בקומה השישית, זאת על אף המעקה שהיה בגובה מטר וחצי. צוות מד"א שהיגע למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים קפלן שברחובות כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. במהלך הלילה הידרדר מצבו ולמרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

זמן קצר לאחר הנפילה הגיעו למקום כוחות פיקוח ושיטור של עיריית יבנה וכוחות משטרה. נסיבות נפילתו של הילד נבדקות.

קרן, שכנה המתגוררת בבניין, סיפרה זמן קצר לאחר המקרה כי "הילדים שלי ראו הכל, אני עדיין רועדת. הילד שלי ראה את הילד מוטל על הרצפה בוכה. השכנים סיפרו שראו הכל". שכנה נוספת אמרה כי "הוא היה בבית ונפל מעבר לגדר. ההורים לא היו בבית, רק האחים הגדולים. הוא בן הזקונים".

עוד בוואלה!

למרות מאמצי הרופאים: מת בן ה-10 שנפל מקומה שישית בבניין ביבנה

לכתבה המלאה
מנהלת בית הספר ביבנה, 04.09.19. צילום מסך
"יום קשה לכולנו". רונית הראל, מנהלת בית הספר, היום/צילום מסך

בנה של קרן, קורן קשאני, שיחזר את המקרה ואמר כי "ראיתי שהוא שוכב על הרצפה. אנשים הרימו אותו על הגב כדי שינשום, ואז הזמינו אמבולנס. שמעתי צעקות וחברים שלי אמרו שילד נפל. הבאנו לו מים. באו הרבה משטרות ואמבולנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully