וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מאמצי הרופאים: מת בן ה-10 שנפל מקומה שישית בבניין ביבנה

4.9.2019 / 9:17

הילד פונה לבית החולים קפלן לאחר שהחליק מחלון ביתו ביבנה. במהלך הלילה הידרדר מצבו, ולמרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה

צילום: מד"א, דוברות בית החולים קפלן; עריכה: טל רזניק

הרופאים בבית החולים קפלן נאלצו הבוקר (רביעי) לקבוע את מותו של הילד בן ה-10 שנפל מקומה שישית בבניין ביבנה. הילד פונה זמן קצר לאחר המקרה במצב אנוש כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. במהלך הלילה הידרדר מצבו ולמרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

הילד, תלמיד כיתה ה', החליק מהמעקה בביתו, שהיה בגובה מטר וחצי, ופונה באמבולנס לבית החולים. למקום הגיעו כוחות פיקוח ושיטור של עיריית יבנה וכוחות משטרה. נסיבות נפילתו של הילד נבדקות.

ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה!
הבניין ממנו נפל הילד ביבנה/מערכת וואלה!, בועז אפרת

ד"ר אורי בלה, מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן, מסר זמן קצר לאחר הפינוי כי הילד מורדם ומונשם, וסובל מחבלה רב מערכתית. הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, בניהולו של ד"ר אלי שפירו, על ידי צוות רב מערכתי הכולל רופאי ילדים, כירורגים, אורתופדים ומרדימים שנלחמים על חייו.

קרן, שכנה המתגוררת בבניין, סיפרה כי "הילדים שלי ראו הכל, אני עדיין רועדת. הילד שלי ראה את הילד מוטל על הרצפה בוכה. השכנים סיפרו שראו הכל". שכנה נוספת אמרה כי "הוא היה בבית ונפל מעבר לגדר. ההורים לא היו בבית, רק האחים הגדולים. הוא בן הזקונים".

עוד בוואלה!

מגובה כמה קומות: ילד בן עשר נפצע קשה בנפילה מבניין ביבנה

לכתבה המלאה
ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה!
זירת הנפילה ביבנה, אתמול/מערכת וואלה!, בועז אפרת

בנה של קרן, קורן קשאני, שיחזר את המקרה ואמר כי "ראיתי שהוא שוכב על הרצפה. אנשים הרימו אותו על הגב כדי שינשום, ואז הזמינו אמבולנס. שמעתי צעקות וחברים שלי אמרו שילד נפל. הבאנו לו מים. באו הרבה משטרות ואמבולנס".

"ישבנו במרפסת אני ואשתי", סיפר שכן, שהגיע ראשון למקום, "ופתאום ראינו משהו נופל. שמעתי בום, התרוממתי וראיתי ילד על הרצפה. הילד היה בהכרה כשהוא נפל, הוא לא צעק".

  • עוד באותו נושא:
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully