וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגובה כמה קומות: ילד בן עשר נפצע קשה בנפילה מבניין ביבנה

בועז אפרת ולירן לוי, כתבנו לענייני משטרה

3.9.2019 / 16:12

הילד, תלמיד כיתה ה', נחבל בכל גופו לאחר שנפל מגובה של כמה קומות בבניין בעיר. הוא פונה באמבולנס לבית החולים קפלן שברחובות במצב קשה. כוחות של העירייה ושל המשטרה הגיעו למקום ונסיבות האירוע נבדקות. "שמעתי בום וראיתי ילד על הרצפה"

צילום: מד"א, דוברות בית החולים קפלן; עריכה: טל רזניק

ילד בן עשר נפצע באורח קשה היום (שלישי) בנפילה מגובה של שש קומות בבניין מגורים ביבנה. ממד"א נמסר כי הוא קיבל טיפול רפואי במקום וכי הוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. הילד, תלמיד כיתה ה', החליק מהמעקה בביתו, שהיה בגובה מטר וחצי, ופונה באמבולנס לבית החולים קפלן שברחובות. למקום הגיעו כוחות פיקוח ושיטור של עיריית יבנה וכוחות משטרה. נסיבות נפילתו של הילד נבדקות.

ד"ר אורי בלה, מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן, מסר כי בדקות האחרונות הובהל הילד לבית החולים כשהוא במצב קשה מאוד מסכן חיים מורדם ומונשם, וסובל מחבלה רב מערכתית. הוא מטופל ברגעים אלו ביחידה לטיפול נמרץ, בניהולו של ד"ר אלי שפירו, על ידי צוות רב מערכתי הכולל רופאי ילדים, כירורגים, אורתופדים ומרדימים שנלחמים על חייו.

קרן, שכנה המתגוררת בבניין, סיפרה כי "הילדים שלי ראו הכל, אני עדיין רועדת. הילד שלי ראה את הילד מוטל על הרצפה בוכה. השכנים סיפרו שראו הכל". שכנה נוספת אמרה כי "הוא היה בבית ונפל מעבר לגדר. ההורים לא היו בבית, רק האחים הגדולים. הוא בן הזקונים".

ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה
הבניין בו התגורר הילד שנפל מהקומה השישית, היום ביבנה/מערכת וואלה, בועז אפרת

בנה של קרן, קורן קשאני, שיחזר את המקרה ואמר כי "ראיתי שהוא שוכב על הרצפה. אנשים הרימו אותו על הגב כדי שינשום, ואז הזמינו אמבולנס. שמעתי צעקות וחברים שלי אמרו שילד נפל. הבאנו לו מים. באו הרבה משטרות ואמבולנס".

"ישבנו במרפסת אני ואשתי", סיפר שכן, שהגיע ראשון למקום, "ופתאום ראינו משהו נופל. שמעתי בום, התרוממתי וראיתי ילד על הרצפה. הילד היה בהכרה כשהוא נפל, הוא לא צעק".

ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה
הבניין ביבנה ממנו נפל הילד, היום/מערכת וואלה, בועז אפרת

ראש העיר צבי גוב ארי פירסם הודעה מטעמו בפייסבוק. "תושבים יקרים זהו ערב עצוב. חזרתי זה עתה מביקור אצל משפחתו הכאובה והדואבת של הילד חסר האונים והפגוע קשה. בשעות אלה נמצא הילד בחדר הניתוח במאמץ להחזירו לחיק משפחתו. נתפלל כולנו לשלומו ותמיכה במשפחתו.
נקווה כי אלה אשר הובילו את הפרסום והחטטנות יכו על חטא ועל אובדן צלם אנוש", כתב.

דובר עיריית יבנה, אריאל הלר: "צוות השירות הפסיכולוגי, מינהל החינוך והנהלת בית הספר היסודי בו לומד הילד קיימו בשעה האחרונה פגישה בבית הספר במטרה לאפשר מתן מענה לקהילת התלמידים וההורים. מנהלת בית הספר נמצאת בקשר עם הוריו של הילד ומתעדכנת במצבו וכולנו תקווה לבשורות טובות. בהזדמנות זו אנו קוראים להימנע מהפצת שמועות, תמונות וסרטונים מזירת האירוע. הפצתן של התמונות והסרטונים הקשים לצפייה בקבוצות וברשתות החברתיות, פוגעת בכבוד האדם, בפרטיות ובצנעת הפרט".

ילד נפל מהקומה השישית בבניין ביבנה. בועז אפרת, מערכת וואלה
זירת הנפילה של בן ה-10, היום ביבנה/מערכת וואלה, בועז אפרת

לפני שלושה חודשים נהרג טימופי אשוריטה, ילד בן תשע מבת ים, בנפילה מגובה בחוף סי פאלאס בעיר. הוא הגיע לחוף הים כדי להיפגש עם מדריך בשבט צופי הים שמתנדב בבית ספרו לפני גיוסו לצה"ל. בן התשע נשאר במקום עם עוד חבר והשניים ישבו לשוחח בסמוך למדרון. הילד קפץ על סלע שנמצא במקום, ומסיבה לא ברורה הסלע נפל ואיתו טימופי מגובה של חמישה מטרים. במקום לא היו גדר בטיחות או מעקה. בהמשך, בכירים בעיריית בת ים נחקרו במשטרה בחשד לגרימת מותו ברשלנות לאור האפשרות שהסלעים שהובאו לחוף הוצבו בו ללא היתר.

(עדכון ראשון: 14:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully