וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך משחק אבנים: חייל נפצע קשה מפגיעת אבן בראשו במוצב צבאי בצפון

החייל פונה לבית החולים בנהריה והוא נותח בראשו. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת התקרית, וממנה עולה כי לוחמי תותחנים שיחקו באבנים וכתוצאה מכך אחד מהם נפצע. משפחתו של החייל עודכנה בפרטים

אמבולנס צבאי נע במהלך חילופי אש בין צה"ל לאנשי חיזבאללה בזמן הסלמה בגבול הצפון – 28 בינואר 2015. רויטרס
החייל פונה לבית החולים/רויטרס

אירוע חריג במוצב צה"ל - כל הפרטים

  • חייל נפצע קשה בראשו מפגיעת אבן במוצב בצפון
  • הוא פונה לטיפול בבית חולים בנהריה ועבר ניתוח
  • מחקירת מצ"ח נבדק חדש שהתקרית ארעה בשל משחק בין חיילים
  • משפחתו של החייל עודכנה

חייל צה"ל מאגד תותחנים 215, נפצע באורח קשה אמש (רביעי) לפנות בוקר מפגיעת אבן בראשו. מדובר צה"ל נמסר כי פצעית החייל נגרמה בנסיבות שאינן מבצעיות ומשפחתו של החייל עודכנה בפרטי המקרה.

צוותי רפואה שהגיעו למקום העניקו טיפול ראשוני לחייל ופינו אותו לבית החולים בנהריה, שם הוא מאושפז כעת במצב קשה לאחר שעבר ניתוח בראשו. המשטרה הצבאית החלה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

מחקירת האירוע החריג עולה כי במסגרת תגבור כוחות פיקוד צפון הועלו חיילים מאגד ארטילרי של חיל התחותחנים אל גבול הצפון לאייש סוללות ארטילריה. בנסיבות שעדיין נבדקות ונחקרות על ידי מצ"ח עולה כי ככל הנראה החייל נפצע קשה בראשו במשחק בין חיילים במהלכו הם השליכו אבנים זה על זה.

מקרה זה בחיל התותחנים מצטרף לתקרית אחרת של אותו גדוד במפקדת גדוד אביבים. במהלך הימים האחרונים נטשו חיילי גדוד רשף את מפג"ד אביבים בעוצבת ברעם על גבול לבנון, יממה לאחר מכן בוצעה התקפה של חיזבאללה על המקום באמצעות טילי נ"ט. למרות ההתקפה נותר המוצב נטוש והשער פתוח, ללא אבטחה נקודתית.

מפג"ד אביבים, הבסיס הנטוש, 02.09.2019. שלומי גבאי
מוצב שננטש על ידי אותו גדוד, השבוע/שלומי גבאי

בשבוע שעבר נפצעה לוחמת צה"ל מפגיעת כדור ברגלה בזמן ששהתה בסיס צבאי בדרום הארץ. הלוחמת טופלה על ידי צוותי רפואה ופונתה לבית החולים סורוקה במצב בינוני. מדובר צה"ל נמסר כי פציעתה של הלוחמת נגרמה ככל הנראה מכדור שנפלט מנשקה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מצה"ל נמסר כי בתום החקירה יועברו הממצאים בנושא לבחינת הפרקליטות הצבאית.

לפני כחמישה חודשים נפצעו קצין ושני לוחמים ביחידת העילית שלדג באורח קל מרסיסי רימון במהלך תרגול לילי של טירונים. מהתחקיר עולה כי אחד הלוחמים ירד לכריעה במטרה לירות ממטול, כאשר אחד מקציני היחידה, ששימש כמפקד התרגיל היחידתי, הבחין כי החייל כוון את נשקו נמוך מדי. המפקדים ניסו במהירות לעצור את הירי, אולם הלוחם לא שמע את קריאות מפקדו ופגע בעץ שהיה כ-30 מטרים מהכוח. בעקבות זאת נפגעו שלושת הלוחמים ונדרשו לטיפול רפואי.

(עדכון ראשון: 8:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully