וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ חנן תרנגולי הודו והתבדח על ההדחה: "זומנו להעיד על ידי הדמוקרטים"

27.11.2019 / 10:21

במסגרת חגיגות חג ההודיה העניק הנשיא האמריקני את החנינה המסורתית, במהלכה לעג ליריביו הפוליטיים ולכלי התקשורת. טראמפ צחק כי שני התרנגולים גודלו כדי להישאר רגועים גם במקרה בעת עדות בהליך ההדחה נגדו שמובילים הדמוקרטים: "כבר קיבלו זימונים להופיע במרתף של שיף"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נשיא ארצות הברית העניק אתמול (שלישי) את החנינה המסורתית לתרנגולי הודו לקראת חג ההודיה, תוך שהוא לועג ליריביו הפוליטיים ולכלי התקשורת. במהלך האירוע שהתקיים במדשאות הבית הלבן, אמר טראמפ כי שני התרנגולים - ששמותיהם "באטר" (חמאה) ו"ברד" (לחם) - גודלו כדי להישאר רגועים בכל מצב, כולל במקרה של זימונים להעיד בקונגרס מצדו של אדם שיף, יו"ר ועדת המודיעין הדמוקרטי המוביל את הליך ההדחה נגדו.

השניים, שגודלו בקרוליינה הצפונית, הגיעו לבית מלון בוושינגטון יום לפני כן ונבדקו כמיטב המסורת. הם יחיו את שארית חייהם בווירג'יניה טק בבלקסבורג, וירג'יניה, כ-418 ק"מ הרחק מההמולה של וושינגטון הבירה.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בטקס חנינה תרנגולי ההודו לכבוד חג ההודיה, 26 בנובמבר 2019. AP
לעג ליריביו הפוליטיים ולתקשורת. טראמפ ותרנגול ההודו/AP

"הם כבר קיבלו זימונים להופיע במרתף של אדם שיף ביום חמישי", התבדח טראמפ. "נראה שהדמוקרטים מאשימים אותי שאני רך מדי כלפי טורקיה (באנגלית, Turkey, הן טורקיה והן תרנגול הודו), אבל את ברד ובטר, אני צריך לציין, בשונה מעדים אחרים, באמת פגשתי".

מסורת החנינה לתרנגולי ההודו, שבשרם הוא מנה מסורתית בחג ההודיה, החלה עוד בימיו של הנשיא לינקולן, אך היה זה ג'ורג' בוש האב שהפך זאת לאירוע רשמי. קודמו של טראמפ, ברק אובמה, נחשב כמי שהחל את המסורת בסיפור בדיחות קרש באירוע.

עוד בוואלה!

קבלת פנים חריגה: מלניה טראמפ התקבלה בקריאות בוז

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בטקס חנינה תרנגולי ההודו לכבוד חג ההודיה, 26 בנובמבר 2019. AP
המסורת החלה עוד בימי לינקולן. אחד מתרנגולי ההודו בבית הלבן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully