וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים חריגה: מלניה טראמפ התקבלה בקריאות בוז

27.11.2019 / 0:53

הגברת הראשונה זכתה לקולות המחאה בעת שעלתה לבמה באירוע למען בני נוער במרילנד. התקרית מצטרפת לכמה ביקורים של בני הזוג טראמפ בערים דמוקרטיות בהם התקבלו בבוז. זאת ברקע הליך ההדחה נגד בעלה, ששואף להיבחר שוב לנשיאות בבחירות 2020

צילום: רויטרס

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ התקבלה אתמול (שלישי) בקריאות בוז בעת שעלתה לבמה באירוע למען בני נוער בבולטימור. קבלת הפנים החריגה הגיעה ברקע ניסיונותיו של בעלה, הנשיא דונלד טראמפ, להיבחר שוב לנשיאות בבחירות 2020 למרות הליך ההדחה נגדו.

גם הנשיא עצמו התקבל לאחרונה בבוז בכמה אירועים, בהם משחק בייסבול בוושינגטון בחודש שעבר. ימים לאחר מכן זכה לקריאות עידוד ובבוז באירוע לאומנויות לחימה בניו יורק. שלושת הערים אליהן הגיעו בני הזוג נחשבות לדמוקרטיות.

מלניה טראמפ בכנס בבולטימור. 26 בנובמבר 2019. רויטרס
ברגע הליך ההדחה של בעלה. מלניה, היום/רויטרס

הגברת הראשונה שוחחה על התמכרות לסמי הרגעה במהלך אירוע צדקה של הארגון של השחקן מארק וולברג. "שלום לכולם", אמרה טראמפ בעת שניסתה לגבור על קריאות הבוז. הקולות שככו בעת דבריה, אך חזרו כשסיכמה ואיחלה לקהל חג הודיה שמח. "מי ייתן ואלוהים יברך אתכם, את משפחותיכם ואת ארצות הברית", בירכה.

תושבי בולטימור כועסים על הנשיא טראמפ לאחר שכינה את העיר "מגעילה" ו-"שורצת מכרסמים" במהלך הקיץ, ברקע עימות עם חבר הקונגרס אלייז'ה קאמינגס, יליד העיר ומבקר נוקב שלו. בנוסף לכך, בביקור בעיר בספטמבר האחרון התקבל הנשיא בהפגנת התושבים.

עוד בוואלה!

חקירת ההדחה: היועץ המשפטי לשעבר בבית הלבן יחויב להעיד בקונגרס

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ואשתו מלניה בבית הלבן, בדרכם לנסיעה לפלורידה. 27 בנובמבר 2019.. רויטרס
זכה לשריקות בוז במהלך משחק בייסבול בוושינגטון. טראמפ ומלניה בבית הלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully