וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגרופים וגז מדמיע: אישום נגד תוקפי משפחה של סוכן משטרה בנתיבות

24.11.2019 / 18:05

שישה צעירים תושבי הדרום, ששניים מהם הופללו בעבר על ידי הסוכן בגין עבירות סמים, הגיעו לבית משפחתו והיכו את קרוביו. הנאשמים הטיחו באחיו כיסא מפלסטיק ושלחו את כלבם לתקוף את האם, שניצלה ברגע האחרון. השישה נאשמים בקשירת פשע, איומים, הסגת גבול, תקיפה וחבלה

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הנאשמים גרמו לבני משפחתו של הסוכן לחבלות/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

חטיבות התביעות במשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד שישה צעירים תושבי הדרום בגין תקיפת בני משפחתו של סוכן משטרתי בנתיבות. הסוכן, שגויס על ידי המשטרה, הפליל שניים מהנאשמים שעסקו בסחר בסמים בשנת 2017. השישה נאשמים בקשירת פשע, איומים, הסגת גבול, תקיפה וחבלה. שוטרי תחנת נתיבות שהגיעו למקום עצרו את השישה ומנעו נזק גדול יותר.

מכתב האישום עולה כי השישה תכננו להגיע לבית אמו של הסוכן במטרה לפגוע בו. לפני כשבועיים צעדו לבית יחד עם הכלב של אחד מהם, כשהם תחת השפעת אלכוהול. כשנכנסו למקום החל אחד מהם לתקוף באלימות את אחיו של הסוכן, בעוד נאשם נוסף הכה אותו בשרשרת ברזל של הכלב. במקביל, צעיר שלישי התיז גז מדמיע על בני משפחה נוספים ששהו בבית.

השלל שנתפס על- ידי המשטרה במסגרת חשיפת 
עסקת ייבוא סמים מסוג קוקאין עסקת ייבוא סמים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
הסוכן הפליל שניים מהנאשמים בעבירות סמים/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

לאחר מכן, אחד הנאשמים הטיח באח הסוכן כיסא פלסטיק, בעוד האם ניסתה להפריד ולשאול אותם לפשר האלימות. אחד מהם ענה לה: "משפחה של סמויים, אנחנו נזיין אתכם, נדקור אתכם".

בשלב זה הנאשמים שלחו את הכלב לתקוף את אם המשפחה, וברגע האחרון הצליח בנה להרחיק אותו. הם היכו את האימא באגרופים והשליכו אופניים לעבר חלונות הבית. בעקבות התקיפה סובלים כמה מבני המשפחה מחבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully