וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לנקמה: בני משפחה של סוכן משטרתי הותקפו באלימות בנתיבות

18.11.2019 / 16:07

כמה צעירים, חלקם מוכרים למשטרה, פרצו לבית המשפחה וגרמו לנזק. כוח משטרה שהוזעק למקום עצר שבעה מהם, אך בשלב זה הם לא משתפים פעולה. לדברי גורמים המעורים בתיק, התוקפים ניסו לנקום בסוכן, שהביא להפללתם של עשרות חשודים בעבירות של סחר בסמים

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
הסוכן המשטרתי גויס על ידי המשטרה כדי להפליל סוחרי סמים/אדריאן הרבשטיין

כמה בני משפחה של סוכן משטרתי הותקפו בביתם בנתיבות, לפי החשד על ידי צעירים שחיפשו לנקום בסוכן. האירוע התרחש בלילה שבין שישי לשבת, והצעירים, שחלקם מוכר למשטרה, פרצו לבית, גרמו נזק ושבעה מהם נעצרו על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. הם לא משתפים פעולה עם המשטרה בשלב זה. כמה מבני המשפחה סובלים מחבלות.

הסוכן המשטרתי גויס על ידי המשטרה כדי להפליל סוחרי סמים בעיר ובאזור כולו. בעקבות פעולותיו, נעצרו מספר-רב של חשודים לפני כשנתיים ונגד חלקם הוגש כתב אישום. בין העצורים בחשד לתקיפה היו גם כאלה שהסוכן הפליל בעבר, ולכן החשד הוא שמדובר בניסיון נקמה על פעולותיו של הסוכן. אחד מהעצורים התחבא מתחת למכונית בניסיון להסתתר מהשוטרים, אך הכלב שלו הסגיר אותו בזמן שרץ לעברו.

לדברי גורמים המעורים בתיק, "החשד הוא כמובן רצון של נקמה בסוכן דרך בני משפחתו. נבדקים עוד כיווני חקירה אבל זה העיקרי שבהם". הסוכן המשטרתי הביא בזמנו להפללתם של עשרות חשודים בעבירות של סחר בסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully